خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

«اعتصاب آزادی یا شهادت» زندانیان فلسطینی با آغاز ماه مبارک رمضان

کمیته عالی اضطراری جنبش اسرای فلسطینی درخصوص زندانیان فلسطینی اعلام کرد: اعتصاب غذای زندانیان گزینه‌ای برای مقابله با رژیم صهیونیستی و پیروزی برآن‌هاست، به همین دلیل، زندانیان از یکم ماه مبارک رمضان «اعتصاب آزادی یا شهادت» را آغاز می‌کنند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، کمیته عالی اضطرار جنبش اسرای فلسطینی در بیانیه‌ای با اشاره به زندانیان فلسطینی اعلام کرد: اعتصاب غذا به محتمل‌ترین گزینه زندانیان تبدیل شده است. در ساعت‌های آتی وصیت نامه زندانیانی که وارد «اعتصاب آزادی یا شهادت» خواهند شد، منتشر می شود.

این کمیته درباره نزدیک شدن به ساعت صفر اعتصاب غذای اسیران، اعلام کرد: دشمن ما همچنان ناخوشایند است، این رژیم به حملات علنی خود علیه ما ادامه می دهد. نفرت و کینه و جنایت، این رژیم را برای هدف قراردادن ما سوق می‌دهد. ما همچنان با عزم و اراده برای مقابله با این دشمن متعهد می شویم و ما تنها پس از مقابله و رویارویی پیروز خواهیم شد.

این کمیته اعلام کرد: نبرد اعتصاب آزادی یا شهادت از اولین روز ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد. تازمانی که مدیریت زندان‌ها از اقدامات خود که توسط وزارت تروریسم ملی و وزیر جنایتکار آن مورد حمایت قرار می گیرد، دست برندارد، این اعتصاب ادامه دارد و متوقف نمی شود.

این کمیته از همه نیروهای مردمی در نهادهای رسمی و مردمی و گروه‌ها و احزاب فلسطینی خواست تا حمایت از زندانیان اعتصاب کننده را ادامه دهند.

منبع شبستان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.