خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سپر انسانی جوانان برای محافظت از زنان

روایت یک شاهد عینی از چگونگی یورش صهیونیست ها به مسجدالاقصی:

-یکی از اعتکاف کنندگان فلسطینی در مسجدالاقصی درباره حمله نیروهای اسرائیلی به این مکان مقدس از سپر انسانی جوانان در مقابل زنان می گوید: چون تعداد اعتکاف کنندگان بالا بود، احتمال نمی دادیم که نیروهای اسرائیلی به مسجد حمله کنند اما پس از ساعتی، این نیروها روی پشت بام نمازخانه رفتند و اعتکاف کنندگان مجبور شدند برای محافظت از خود داخل نمازخانه جنوبی بروند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، این اعتکاف کننده زن فلسطینی همچنین به الجزیره در خصوص سپر انسانی جوانان می گوید: «مرگ را با چشمانم دیدم. شهادتین گفتم. گریه کردیم و از ترس لرزیدیم . لباس هایمان به خون جوانان آغشته شده بود.»

او با توصیف حمله صهیونیست ها ادامه می دهد: «جوانان برای محافظت از زنان اطراف آنها سپر انسانی تشکیل دادند و خود را در صندلی های پلاستیکی محصور کردند.»

این اعتکاف کننده با اشاره به اینکه نیروهای اسرائیلی ضرب و جرح جوانان را با باتوم، سپر و صندلی به صورت خودسرانه آغاز کردند و بی رحمانه به انها مقابل زنان شوک الکتریکی وارد می کردند، در ادامه می گوید: جوان ها را دستگیر کرده و روی هم انداخته بودند. مسجد از گاز اشک آور پر شده بود. به اجساد جوانان گلوله های پلاستیکی می زدند و آنها را زیر پای خود لگد می کردند.»

این زن در ادامه می افزید: «نیروهای صهیونیستی به ما زن ها می گفتند «مثل سگ یکی یکی از در بیرون بروید. »

منبع شفقنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.