خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رسوایی فرقه های تروریستی و استعمار با مرگ آهنگساز مسیحی!

به گزارش ادیان نیوز، “آندرانیک آساطوریان” از جمله مسیحیانی بود که در شعار و ادعا، خود را تنها بر پادارنده صلح، محبت و بشر دوستی در دنیا معرفی می کرد، اما در عمل بویی از انسانیت نبرده و در مدت زمان زندگی خود، چنان مورد نفرت انسان ها بوده که با مرگش ‌موجی از شادی در بین مردم راه می افتد.
در پی مرگ این آهنگساز منافق،‌ مریم رجوی از سرکردگان این گروهک تروریستی، پیام تسلیت صادر و سایت بهایی بی بی سی فارسی نیز گزارشی بلند بالا برای آن تنظیم کرد؛ تا بدین ترتیب پرده هایی از روابط پشت پرده فرقه های تروریستی و استعمار ساز کنار رود.
آساطوریان یک سال قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از کشور خارج شد و نامش تقریبا در همه آلبوم‌های خواننده های فراری مقیم خارج کشور در دهه‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ به عنوان آهنگساز یا تنظیم کننده دیده می‌شود.
از سال های میانی دهه ۱۹۹۰ “آندرانیک آساطوریان” از فعالیت در فضای موسیقی پاپ ایرانی در لس‌آنجلس تا حدی فاصله گرفت و به گروهک تروریستی منافقین پیوست.
نام وی در فهرست تنظیم کنندگان ارکستر در کنسرت‌های یکی از خواننده های زن که برنامه‌هایی را به نفع منافقین در اروپا و آمریکا، اجرا می کرد به چشم می خورد.
همکاری “آندرانیک آساطوریان” با منافقین کمی بعد رسما از سوی این فرقه تروریستی اعلام شد. پس از آن وی در برنامه‌‎های گوناگون این گروهک تروریستی شرکت می کرد و با خوانندگان منافقین همکاری نزدیکی را آغاز کرد.
او تا آخر عمر خود از عضویت در این گروهک تروریستی، کوچک ترین پشیمانی به خود راه نداد و تا همین اواخر، سفرهای سالانه خود به پاریس را برای پروژه‌های این فرقه خون ریز، انجام می‌داد.
بر پایه این گزارش، گروهک تروریستی منافقین بیش از ۱۲ هزار نفر از هموطنان بی گناه ایرانی وبیش از ۲۵ هزار عراقی را به شهادت رسانده است و ملت ایران خیانت های مکرر این فرقه تروریستی در سال های جنگ تحمیلی را هیچ گاه فراموش نخواهد کرد.
همکاری با صدام در کشتن کردهای عراقی در عملیات موسوم به انفال، مشارکت با رژیم آل سعود در به شهادت رساندن حجاج بیت الله الحرام در سال ۱۳۶۶، همراهی با صدام در سرکوب انتفاضه شیعیان عراق در سال ۱۳۷۰ و … گوشه ای از جنایات وحشیانه گروهک تروریستی منافقین علیه مردم عادی به شمار می رود.
گفتنی است، ارتباطات تنگاتنگ گروهک تروریستی منافقین با گروه های مخالف و معارض نظام همچون فرقه مسیحیت صهیونیستی،‌ دراویش، پژاک و … پیشینه زیادی دارد. چند وقت پیش، ‌اعضای دست بالایی این گروهک تروریستی با کشیشانی از کلیساهای پروتستانی آمریکا در جلسه ای دوستانه، کابوس تعبیر نشدنی خود برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را برای یکدیگر بیان کردند.
منبع: انجمن رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.