خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

فعالان ساکن قدس اشغالی، حضور مستمر فلسطینیان در مسجدالاقصی را خواستار شدند

برای مقابله با حملات صهیونیست ها

فعالان ساکن قدس اشغالی برای مقابله با حملات صهیونیست ها به مسجدالاقصی، خواستار حضور گسترده و مستمر فلسطینیان در این مسجد شدند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، فعالان ساکن قدس اشغالی بر لزوم حضورمستمر در مسجد الاقصی برای محافظت از آن در برابر نقشه های اشغالگری و حمله شهرک نشینان تاکید کردند.

در حالی که گروه های افراطی یهود آماده حمله به مسجدالاقصی در امروز دوشنبه هستند، محمد ابوالحمص، فعال ساکن قدس اشغالی خواستار حضور دایمی نمازگزاران در صحن های مسجدالاقصی شد.

ابوالحمص بر اهمیت ایجاد مکانیزمی برای تقویت حضور مستمر در مسجد الاقصی برای محافظت از آن در برابر نقشه های اشغالگران تاکید کرد.

وی گفت: مقابله با حملات نیروهای اشغالگر به مصلای باب الرحمه مستلزم حضور مستمر در مسجد الاقصی است.

در راستای جنگ مذهبی صهیونیست ها علیه مقدسات اسلامی، گروه های افراطی یهود در حال آماده شدن برای از سرگیری حمله به مسجد الاقصی از امروز هستند.

سازمان موسوم به «بازگشت به جبل هیکل» اعلام کرد که از روز دوشنبه حملات جدیدی را به مسجدالاقصی آغاز می کند.

شیخ عکرمه صبری، خطیب مسجدالاقصی پیش از این خواستار حضور نمازگزاران بعد از ماه رمضان در مسجدالاقصی شده بود.

خطیب الاقصی باتاکید بر اینکه مردم فلسطین بخشی از مردم عرب و بخشی از امت اسلامی هستند، از حاکمان و علما خواست مسئولیت های خود را بر عهده بگیرند و نقش خود را در قبال مسجد الاقصی ایفا کنند.

منبع شبستان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.