خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

یأس دشمن در سایه همدلی ملت و دولت است

ادیان نیوز:حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی، درگفت و گویی، با اشاره به انتخاب شعار سال ” دولت، ملت، همدلی و همزبانی” توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: این شعار از سوی رهبر انقلاب که از مدتها قبل مورد توجه ایشان بود و امسال از آن اسم برده شد نشان از اهمیت موضوع در داخل و خارج کشور را می دهد.
وی افزود: رهبر انقلاب با رصد کردن همه اطلاعات موجود در سطح منطقه و بین المللی به خوبی به اهمیت این موضوع آگاهی کامل دارند و این آگاهی داشتن  و انتخاب این مسئله بسیار پر اهمیت، نشانه تدبیر و تیزبینی ایشان در سطح جهانی است.
حجت الاسلام و المسلمین ملکی گفت: انتخاب این شعار در شرائط حساس بیانگر این حقیقت است که رهبر انقلاب با این حرکت از سویی می خواهند رابطه بین دولت و مردم را قوی تر کرده  و استحکام بیشتری ببخشند و از سوی دیگر به دنبال خنثی کردن توطئه و فتنه دشمن هستند.
کارشناس مسائل فرهنگی ابراز داشت: قطعا دشمن در این شرائط حساس جامعه جهانی؛ سود بیشتری از جدایی بین مردم و دولت خواهد برد و می تواند به اهداف خود در درون کشور دست پیدا کند به همین دلیل هر چه رابطه بین ملت و دولت قوی ترباشد، زبونی دشمن آشکار تر خواهدشد.
مدیر مدرسه علمیه معصومیه خاطرنشان ساخت: در این شرائط که دشمن از طریق مذاکرات هسته ای در حال ایجاد رعب و وحشت و تحریم بیشتر است، باید وحدت و یکپارچگی دولت و ملت هم زیادتر به چشم بیاید تا دشمن از این طریق نتواند به اهداف خود برسد.
حجت الاسلام والمسلمین حمیدی در ادامه به شاخصه های دولت مقتدر در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت:  صادق بودن، همراهی با مردم در همه ابعاد، خدمت به مردم، توجه به خواسته های ملت، عملی کردن خواسته های مردم، ساده زیست بودن دولت مردان، دوری از هر گونه تجمل گرایی و ارزش گذاشتن به قوای مستحکم مردمی از جمله آن موارد است.
منبع: حوزه
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.