خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت مادر و همسر شهیدان موسسیان قزلچه

پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت مادر و همسر شهیدان موسسیان قزلچه نشانگر میزان تعلق خاطر و احترام جمهوری اسلامی به سایر پیروان ادیان و مذاهب حاضر در ایران است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، رئیس جمهوری در پیامی درگذشت خانم سیلوارت اوهانسیان قزلجه مادر گرامی شهید گرانقدر ادموند موسسیان قزلجه و همسر شهید والامقام هایقان موسسیان قزلجه را به خانواده محترم ایشان و ارامنه ارجمند کشورمان تسلیت گفت.

به گزارش «ایثار»، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت مرحومه سلوارت اوهانسیان قزلجه، مادر بزرگوار شهید گرانقدر ادموند موسسیان قزلجه و همسر شهید والامقام هایقان موسسیان قزلجه، تصریح کرد: این مادر فداکار که عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود را در راه حفظ آرمان‌های انقلاب و نظام تقدیم و با اخلاص و صبوری درد فراق آنان را تحمل کرد، یاد و نامش همواره در خاطر مردم قدرشناس این مرز و بوم باقی خواهد ماند.

متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است؛

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت بانوی صبور و مقاوم سیلوارت اوهانسیان قزلجه مادر گرامی شهید گرانقدر ادموند موسسیان قزلجه و همسر شهید والامقام هایقان موسسیان قزلجه، موجب تأثر خاطر گردید.

این مادر فداکار که عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود را در راه حفظ آرمان‌های انقلاب و نظام تقدیم و با اخلاص و صبوری درد فراق آنان را تحمل کرد، یاد و نامش همواره در خاطر مردم قدرشناس این مرز و بوم باقی خواهد ماند.

اینجانب فقدان این مادر بزرگوار را به خانواده محترم و ارامنه ارجمند کشورمان تسلیت عرض می‌کنم و برای این مرحومه، علو درجات و همجواری با عزیزان شهیدش و برای همه بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند بزرگ مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر و همسر شهیدان موسیسیان قزلجه

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی گرانقدر خانم سیلوارت اوهانسیان قزلجه مادر گرامی شهید معزز ادموند موسیسیان قزلجه و همسر شهید گرانقدر هایقاق موسسیان قزلجه را تسلیت گفت.

به گزارش «ایثار»، متن پیام دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به شرح زیر است:

 

خانواده محترم شهیدان گرانقدر موسسیان قزلجه

سلامٌ علیکم

صلابت و شکیبایی مادران و همسران شهدای معزز که عزیزانشان در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شهد شهادت نوشیدند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این زنان والامقام نیست.

درگذشت بانوی گرانقدر خانم سیلوارت اوهانسیان قزلجه مادر گرامی شهید معزز ادموند موسیسیان قزلجه و همسر شهید گرانقدر هایقاق موسسیان قزلجه را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار همسر و فرزند شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

منبع آلیک
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.