خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

حضرت آیت الله مظاهری: اگر مسئولین با نیت گره گشایی از مردم کوشش کنند نصرت الهی شامل آنها خواهد شد

حضرت آیت الله مظاهری گفتند: اگر مسئولین با نیّت گره‌گشایی از مردم و با صبر و سعۀ صدر، کوشش جدّی داشته باشند، نصرت الهی شامل آنها خواهد شد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، حضرت آیت الله مظاهری در دیدار استاندار اصفهان با اشاره به معضلات اقتصادی و تنگناهای معیشتی مردم، تلاش و جدّیت برای کاهش و برطرف ساختن این مشکلات را وظیفه‌ای سنگین و مسئولیّتی مهم برای همگان به ویژه مسئولان امر دانست و خاطرنشان کردند: خدمت به خلق خدا، بالاترین عمل نیک است و اگر مسئولین با نیّت گره‌گشایی از مردم و خدمت به آنها، با صبر و سعۀ صدر، کوشش جدّی داشته باشند، نصرت الهی شامل آنها خواهد شد.

آیت‌ الله مظاهری بر اهمیّت موضوع اساسی آب در استان اصفهان نیز تأکید و اظهار امیدواری کردند: با همّت مضاعف مسئولان استانی و توجّه مسئولان کشور، شاهد بهبود وضع آب در استان و خوشحالی مردم باشیم.

در این دیدار که معاون سیاسی امنیّتی استانداری اصفهان نیز حضور داشت، آقای مرتضوی استاندار اصفهان با تشکّر از توجّه آیت‌ الله مظاهری، گزارشی از برخی اقدامات مربوط به خدمت‌رسانی به مردم و موضوع آب استان ارائه کرد.

منبع شفقنا
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.