خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

امارات: مقابله ایران با تروریسم، دخالت درمنطقه است!

به گزارش ادیان نیوز، سایت میدل ایست آنلاین به نقل از “عبدالله بن زاید آل نهیان” مدعی شد: “ما چشم انتظار رابطه ای طبیعی، مثبت و نمونه با ایران هستیم اما متاسفانه ایران برای شرکای خود در منطقه این امید را باقی نمی گذارد.”
وزیر خارجه امارات در ادامه ادعاهای خود گفت: “هر بار از اقدامات (ایران) در ضربه زدن به کشورهایمان و منطقه مان متعجب می شویم. این موضوعی طایفه ای نیست اما در ایران به صدور انقلاب اعتقاد دارند و این جزیی از قانون اساسی و نظام آنها است.”
عبدالله بن زاید آل نهیان افزود: “همچنان درقبال نوع برخورد ایران با خودمان شک و تردید خواهیم داشت. ایران کشوری بزرگ با دستاوردها و تمنش است و باید با کشورهای منطقه به عنوان شریک برخورد کند.”
وی مدعی شد که ایران در درگیری یمن و مناطق دیگری در منطقه دخالت می کند و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس چیزی ندارند که بتوانند براساس آن امید به ایجاد روابطی طبیعی با تهران داشته باشند.
ادعای امارات در خصوص مداخله جمهوری اسلامی ایران در کشورهای منطقه درحالی است که هفته گذشته “ضاحی خلفان” معاون رئیس پلیس دبی در اظهاراتی گستاخانه از اختصاص مبلغی معادل سالانه ۱۰ میلیارد دلار، برای تغییر مذهب در ایران خبر داد.
منبع: پایگاه خبری داعش
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.