خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مسلمانان جوان‌ترین گروه دینی انگلستان را تشکیل می‌دهند

براساس اعلام یک نهاد اسلامی موسوم به “Muslim Mind Collaborative” مسلمانان جوان‌ترین گروه دینی در انگلستان می‌باشند.

به گزارش سرویس ترجمه ردنا (ادیان نیوز)، به نقل از “رلیجس سنتر میدیا” بر اساس اعلام این نهاد یک نفر از هر دوازده دانش‌آموز در انگلستان، مسلمان و اعتقاد به خداشناسی در بین آنها بسیار قوی می‌باشد.

نهاد فوق همچنین برای ارتقاء اسلام شناسی و مبارزه با اسلام هراسی در بین دانش‌آموزان مدارس انگلستان یک مجموعه ابزار و نرم افزار آموزش دینی تهیه و در اختیار مدارس قرار داده است.

هدف اصلی از تهیه این لوازم آموزشی گسترش سواد دینی، درک بهتر از حساسیت‌های و تفاوت‌های دینی در مدارس، مبارزه با اسلام هراسی و مقابله با تعصبات و اقدامات ضد دینی رایج عنوان شده است.

“ارائه برنامه‌های روزانه در مورد اسلام، فرهنگ مسلمانان انگلستان، نقش دین در مدارس انگلستان و احترام به تنوع دینی و ارتباطات سالم” در این بسته آموزشی گنجانده شده است.

مسلمانان+انگلستان
گسترش سواد دینی، درک بهتر از حساسیت‌های و تفاوت‌های دینی در مدارس، مبارزه با اسلام هراسی و مقابله با تعصبات و اقدامات ضد دینی در لوازم آموزشی انگلستان لحاظ شده است.

“صباح گیلانی”، مدیر اجرایی شبکه “تجارت جوامع بهتر” که در تهیه این بسته آموزشی نقش داشته می‌گوید شناساندن دین به دانش آموزن مدارس به عنوان یک نیروی محرک، میانجی‌گر و منبع الهام می‌تواند به مدارس در رسیدن به اهداف خود از جمله ارتقاء فرصت‌های زندگی کمک کند.

وی گفت مشکلات مسلمانان می‌بایست یک فرصت برای آن‌ها قلمداد شود.

خبر اصلی را اینجا (+) بخوانید.

به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.