خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

عمار حکیم:گرفتارِ تروریسمِ نوادگانِ هندِ جگرخواریم !

به گزارش ادیان نیوز، سید “عمار حکیم” در مراسم گرامیداشت “شهید عراقی” که به مناسبت شهادت آیت الله محمد باقر حکیم، روز چهارشنبه در بغداد برگزار شد، گفت: باید عراق را به مرکز ارتباط و همبستگی تبدیل کنیم، نه نقطه اختلاف.
وی افزود: هرج و مرج خلاق از عراق شروع شد و ثبات نیز، از عراق آغاز خواهد شد.
به نوشته سایت شبکه السومریه، حکیم گفت: عراقی ها باید معادلاتِ جدیدِ منطقه را درک کنند و آگاه باشند که بادهای تغییرِ بهار (عربی) به توفان های شن تبدیل شده اند و عراق در مرکز معادله جدیدی است که در خاورمیانه در حال شکل گیری است.
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق خاطر نشان کرد: امروز، عراق، گرفتارِ تروریسم سیاهِ نوادگانِ (هندِ) جگرخوار است و اسلام، اسیرِ چنگِ دار و دسته ای تروریست است که خلافتِ جهل و تروریسم و برده فروشی اعلام کرده اند.
سید عمار حکیم سپس تصریح کرد: ما، مسئولیتی تاریخی داریم؛ بنابراین باید سلاح به دست بگیریم و عراق را از این ساختارشکنان پاک کرده و هوادارانِ منحرفِ “خلافت” (داعش) را زیر پا له کنیم.
حکیم هشدار داد: در حال حاضر، نباید به فکر منافع شخصی و تسویه حساب های جناحی باشیم، زیرا اولویت کنونی، مبارزه با تروریسم است.
منبع: العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.