خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مخالفت ملت بحرین برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل

آیت الله شیخ عیسی قاسم در توییتی ضمن محکومیت عادی‌سازی روابط با اسرائیل، تأکید کرد که ملت بحرین با این موضوع مخالف است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، آیت الله شیخ عیسی قاسم مرجع دینی و رهبر معنوی شیعیان بحرین در توییتی با اشاره به عادی‌سازی روابط با اسرائیل نوشت: عادی‌سازی توسط رژیم سیاسی حاکم بر بحرین با دشمن صهیونیستی، نقض حاکمیت مردم است که این عادی‌سازی را کاملاً رد می‌کنند.

وی با بیان این اینکه اقدام صورت گرفته توسط رژیم آل خلیفه جرم و جنایتی در حق ملت بحرین است، بر ضرورت پایان دادن به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

رهبر شیعیان بحرین این مطلب را همزمان با سومین سالگرد امضای «توافق ابراهیمی» برای عادی سازی روابط بین رژیم بحرین و رژیم صهیونیستی صفحه خود در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) منتشر کرده است.

رژیم صهیونیستی با میانجی‌گری دولت سابق آمریکا به ریاست دونالد ترامپ در سپتامبر ۲۰۲۰ توافق عادی‌سازی روابط با دو کشور امارات و بحرین را امضا کرد.

این درحالی است که بر اساس نتایج نظرسنجی بنیاد مطالعات آمریکایی واشنگتن، پیرامون مساله عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با امارات، بحرین و عربستان، بیش از دو سوم مردم این کشورها مخالفت خود را با توافقنامه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که ۷۱ درصد از اماراتی‌ها و ۷۶ درصد از مردم بحرین مخالف توافق عادی‌سازی روابط با اشغالگران اسرائیلی هستند.

منبع ایکنا
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.