خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

کتاب «سیره‌ ائمه‌ اطهار(ع) در برخورد با اندیشه‌های مخالف» منتشر شد

به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در نیجریه، کتاب «سیره‌ ائمه‌ اطهار(ع) در برخورد با اندیشه‌های مخالف» به زبان انگلیسی ترجمه و منتشر شد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، به منظور معرفی آموزه‌های اصیل دینی مبتنی بر فرهنگ ناب تشیع در جهان به ویژه در بین جامعه در عرصه بین‌المللی، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نیجریه با همکاری مرکز ساماندهی چاپ و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی، کتاب «سیره‌ ائمه‌ اطهار(ع) در برخورد با اندیشه‌های مخالف» را به زبان انگلیسی در کشور نیجریه منتشر کرد.

غلامحسن محرمی، نویسنده این کتاب کوشیده است پاسخ و سیره عملی ائمه(ع) در قبال شبهات سیاسی جامعه و رویکرد اهل ‌بیت(ع) در قبال شبهات معترضان و استفاده از تقیه در برخی از موارد توسط ایشان را با بیانی گویا و ساده به مخاطبان خود انتقال دهد.

این مجموعه با حمایت مجمع جهانی اهل بیت(ع) توسط مرتضی بصیریان به زبان انگلیسی ترجمه و پس از بومی سازی و ویراستاری نهایی از سوی رایزنی فرهنگی کشورمان از طریق مشارکت بخش علمی و فرهنگی جنبش اسلامی شیعیان در نیجریه توسط انتشارات “اسکای لاین ۲۳ ابوجا ” در ۵۰۰ نسخه ۲۴۰ صفحه در تابستان سال ۱۴۰۲ به چاپ رسید .

شایان ذکر است، رایزنی فرهنگی کشورمان به منظور حمایت از نشر این کتاب، تعداد ۲۰۰ نسخه از این کتاب را خریداری و در مجامع علمی، دانشگاهی و نهادهای دینی و مذهبی این کشور توزیع کرده است.

منبع ایسنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.