خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ترویج عزاداری سکولار و بی‌خاصیت خطرناک‌ترین حرکت علیه شیعه است

به گزارش ادیان نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه، حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه صبح دیروز (۱۶اردیبهشت‌ماه)در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه که به همت فرماندهی حفاظت سپاه برگزار شد با اشاره به اهمیت موضوع نفس، جسم و روح گفت: قرآن کریم در ۱۴ قرن پیش ساز و کار پرداختن و مبارزه با نفس را پیش‌بینی کرده است.

وی افزود: بیماری جسم و نفس از نقاط اشتراک و افتراقی برخوردارند که مسری بودن، قابل درمان بودن و داشتن طول درمان را می توان به عنوان نقاط اشتراک آنها نام برد.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به چالش‌های پیش روی انقلاب اسلامی اظهارداشت: اولین چالش جنگ درون تمدنی با طراحی امریکا و اجرای عمله‌های آنها در منطقه است.

وی افزود: تا سال ۲۰۰۵ امریکایی‌ها رویکرد جنگ تمدن‌ها را با حضور مستقیم در منطقه دنبال می‌کردند اما پس از ناکامی در به دست آوردن نتایج لازم به جنگ نیابتی روی آوردند که از این طریق خسارت‌های زیادی بر جهان اسلام وارد شد و از نتایج آن می‌توان به قرار گرفتن اسرائیل در حاشیه امن هزینه شدن سرمایه‌های جهان اسلام در مسیر نادرست، فروش اسلحه و از کار افتادن ارتش در کشورهای لیبی، سوریه ، عراق و مصر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه دومین چالش پیش روی اسلام و انقلاب اسلامی را ترویج اسلام‌های بدلی عنوان و تصریح کرد: اسلام تکفیری رادیکالیستی، اسلام سکولاریزه شده و اسلام شیعی افراطی به وجود آمده‌اند تا چهره رحمانی دین مبین اسلام را در نگاه دیگران تخریب کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان درصدد دستبرد زدن به نرم افزار دینی انقلاب اسلامی هستند از ترویج اسلام شیعه افراطی با رویکرد توهین به مقدسات اهل سنت و ترویج عزاداری سکولار و بی‌خاصیت به عنوان خطرناک‌ترین حرکت بر علیه شیعه یاد کرد و گفت: زمانی که ما می‌توانیم منطق امام حسین(ع) را به بیان های مختلف به گوش دنیا برسانیم چه ضرورتی به برگزاری عزاداری های خشن وجود دارد.

حجت الاسلام سعیدی ریشه چالش های داخلی را ناشی از برداشت‌های متفاوت از حکومت دینی و اختیارات، جایگاه و رسالت ولی فقیه عنوان و تصریح کرد: این اختلاف‌ها در حوزه های اعتقادی، سیاست خارجی، فرهنگ، اقتصاد و تیم اداره کشور نمود پیدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان ضمن تقدیر از تلاشگران عرصه عقیدتی و تعلیم و تربیت در فرماندهی حفاظت سپاه گفت: ماموریت‌های فرماندهی حفاظت سپاه از ظرافت‌های خاصی برخوردار است و پرداختن به مباحث عقیدتی و اخلاقی می تواند پاسداران جوان را به عنوان سرمایه‌های این مجموعه از معرض آسیب و گزند در امان بدارد.
منبع : فرقه نیوز

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.