خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ببینید| حمله معترضان یهودی ضد صهیونیستی به ساختمان کنگره آمریکا

رسانه‌های محلی آمریکا گزارش دادند که ده‌ها معترض یهودی ضد صهیونیستی با ابراز انزجار از جنایت صهیونیست‌ها ضد مردم غزه با ورود به ساختمان کنگره آمریکا با پلیس درگیر شدند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، تظاهرکنندگان و معترضان یهودی ضد صهیونیستی با یورش به ساختمان کنگره آمریکا در حمایت از مردم بی پناه غزه و با سر دادن شعارهای ضد صهونیستی خواستار توقف جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه شدند.

رسانه‌های محلی آمریکا گزارش دادند که ده‌ها تن از تظاهرکنندگان یهودی ضد صهیونیسم با ابراز انزجار از صهیونیست‌ها با ورود به ساختمان کنگره آمریکا خواستار توقف جنگ و پایان دادن به قتل عام مردم بی پناه غزه شدند.


ویدیوهای منتشر شده از واشنگتن حاکیست که پلیس با تظاهرکنندگان درگیر شده است و شماری از معترضان را در جریان ورود به ساختمان کنگره دستگیر کرده است.

رژیم صهیونیستی شب گذشته (سه‌شنبه، ۱۷ اکتبر) بیمارستان المعمدانی را که چهار هزار نفر از جمله بیماران و پزشکان و آوارگان فلسطینی را در خود جای داده بود، هدف قرار داد و بر اساس آمار رسمی موجب شهادت دست‌کم ۵۰۰ نفر شد. برخی آمار رسمی شمار شهدای این جنایت را بیش از هزار نفر اعلام می‌کنند.

منبع مهر
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.