خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

حجت‌الاسلام جعفر فخرآذر: امروز در غزه، کربلایی دیگر به راه افتاده است

حجت‌الاسلام جعفر فخرآذر مدیرکل ارتباطات دانشگاه ادیان و مذاهب با دعوت از همه دانشگاهیان برای پیوستن به پویش غزه؛ کربلای امروز گفت: امروز در غزه، کربلایی دیگر به راه افتاده است و حق و باطل بار دیگر روبه‌روی هم صف کشیده‌اند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، در پی حمله وحشیانه رژیم کودک‌کُش صهیونیستی به مردم مظلوم غزه و کشتار بی‌رحمانه زنان، کودکان و مردان این سرزمین همیشه جاوید، «پویش غزه؛ کربلای امروز» برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جعفر فخرآذر مدیرکل ارتباطات دانشگاه ادیان و مذاهب با دعوت از همه دانشگاهیان برای پیوستن به پویش غزه؛ کربلای امروز گفت: امروز در غزه، کربلایی دیگر به راه افتاده است و حق و باطل بار دیگر روبه‌روی هم صف کشیده‌اند. دشمن جنایت‌کار و غاصب صهیونیستی بی‌شرمانه و در مقابل دید همگان، جنایاتی را مرتکب می‌شود که در طول تاریخ کمتر کسی این جنایات را به خود دیده است.

وی ادامه داد: صهیونیست غاصب با حمایت آمریکای جنایت‌کار، غزه را به کربلای دیگر بدل کرده است و ما هر روز شاهد کشتار بی‌رحمانه زنان، مردان و کودکانی هستیم که گناهی جز دفاع از خاک و میهن خویش ندارند.

حجت الاسلام فخرآذر افزود: بی‌خانمان شدن هزاران فلسطینی که سالیان سال زیر ستم و شکنجه دشمنان سرتاپا مسلح، با عزت و سربلندی تمام ایستادگی کرده‌اند، برای دشمنان سودی نخواهد داشت و این جنایات، حقانیت مردم مظلوم فلسطین را بیش‌ازپیش بر جهانیان نمایان خواهد ساخت.

مدیرکل ارتباطات دانشگاه ادیان و مذاهب تأکید کرد: اگر تا دیروز فریاد دفاع از فلسطین فقط از ایران اسلامی و چند کشور محدود شنیده می‌شد، امروز به برکت خون شهدای مقاومت، صدای حق‌خواهی مردم مظلوم و بی‌پناه غزه در جهان طنین‌افکن شده است و تمام آزادی‌خواهان جهان خود را در کنار مردم غزه می‌دانند و در حمایت از آنها به پا خواسته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در قضیه فلسطین، دشمن که با تکیه بر بنگاه‌های دروغ‌پراکنی، خود را فاتح میدان می‌دید و در خیال خام خود خواب‌های پریشانی برای مردم آزادی‌خواه فلسطین دیده بود، با خیزش جهانی آزادی‌خواهان علیه خود روبه‌رو شده است و نقشه‌های خود را نقش بر آب می‌بیند.

فخرآذر بیان کرد: دشمن سفّاک صهیونیستی که خود را بازنده میدان می‌بیند، بر آن است در یک بازی کثیف رسانه‌ای، جای جلاد و مقتول و ظالم و مظلوم را عوض کند؛ ولی طبق آیه شریفه: «وَمَکروا وَمَکرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکرینَ» به حول و قوه الهی همه مکر و خدعه‌ها سوی آنها باز خواهد گشت.

مدیرکل ارتباطات دانشگاه ادیان و مذاهب اظهار کرد: اگر روزی آرزو داشتیم و داریم که در کربلا باشیم و در کنار امام خویش و در دفاع از اسلام و انسانیت و حقانیت و شرافت قیام کنیم، باید بدانیم امروز همان روز است و باید در پیشگاه خداوند متعال از این امتحان سربلند خارج شویم.

وی گفت: همان‌گونه که رهبری معظم انقلاب در بیانات حکیمانه خویش، بارها و بارها جهاد تبیین را گوشزد می‌فرمایند؛ بر همگان واجب است با تبیین درست وقایع فلسطین، نقاب از چهره کثیف رژیم غاصب صهیونیستی و مدعیان دروغین حقوق بشر بردارند و با اتحاد و همدلی، ندای آزادی قدس شریف را سر دهند.

فخرآذر گفت: دانشگاه ادیان و مذاهب که یکی از رسالت‌های اصلی خود را کاهش آلام بشری می‌داند، برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و همدردی با خانواده شهدای مقاومت، پویش «غزه، کربلای امروز» را برگزار می‌کند و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این پویش، آثار خود را در زمینه‌های هنری و ادبی در قالب نماهنگ، فیلم کوتاه، نقاشی، عکس، متون ادبی، شعر، صوت و دل‌نوشته به واحد روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب ارسال کنند و برای اطلاع بیشتر با شماره ۰۲۵۳۲۸۰۲۶۱۰ داخلی ۱۲۸ تماس بگیرند.

پویش دانشگاه ادیان
<a data ail=162356 target= blank href=httpsadyannewscomcategoryurdacir title=دانشگاه ادیان و مذاهب>دانشگاه ادیان و مذاهب<a> برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و همدردی با خانواده شهدای مقاومت پویش غزه کربلای امروز را برگزار می‌کند
منبع روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.