خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

آنجلینا جولی: اسرائیل نمی‌تواند به بهانه حملات تلافی جویانه کشتار غیرنظامیان در غزه را توجیه کند

پدر آنجلینا جولی، هنرپیشه، فیلم‌ساز و فعال حقوق بشری سرشناس آمریکایی، موضع دخترش در حمایت از مردم غزه را محکوم کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی ردنا (ادیان نیوز)، به نقل از “Middle East Monitor” جان وویت پدر آنجلینا جولی در یک فایل ویدئویی گفت از اینکه دخترش نیز مانند بسیاری درک درستی از حقایق و عزت خداوندی ندارد متأسف است.

وی افزود: “این در مورد تخریب تاریخ سرزمین خداوند است، سرزمین مقدس! سرزمین یهودی‌ها. این عدالت خداوند برای فرزندان سرزمین مقدس است. ارتش اسرائیل باید از خاک و مردمش دفاع کند.”

پدر آنجلینا جولی کشته شدن کودکان بی‌گناه توسط اسرائیل را رد کرد و گفت فلسطینیان از سوی حماس به‌عنوان سپر انسانی استفاده می‌شوند.

آنجلینا+جولی+غزه
آقای وویت گفت احمقانه است اگر تصور کنیم اسرائیل منشأ مشکل است

این در حالی ست که آنجلینا جولی پیش از این گفته بود اسرائیل نمی تواند به بهانه تلافی حملات حماس کشتار غیرنظامیان در غزه را توجیه کند، غیرنظامیان بی گناهی که محاصره شده اند، به غذا و آب دسترسی ندارند، امکان تخلیه برایشان فراهم نیست و حتی از جزئی ترین حقوق انسانی خود که عبور از مرز و تقاضای پناهندگی در کشور دیگر است محرومند.

این هرپیشه و فعال حقوق انسانی مشهور آمریکایی خواستار تمام اقدامات لازم برای حفظ جان غیرنظامیان شده بود.

باید گفت غزه سالهاست از سوی اسرائیل محاصره شده و به دلیل سیاست های خصمانه اسرائیل در نوار غزه خط فقر در غزه به شصت و پنج درصد افزایش یافته است. اقتصاد نوار غزه، واردات و صادرات و شیلات غزه در دست اسرائیل است.

غزه بیش از هفده سال است در محاصره اسرائیل می باشد، ساکنان غزه آزادی سفر ندارند و از هفتم  اکتبر که حملات اسرائیل به غزه آغاز شد تمام گذرگاه های غزه با اسرائیل و مصر مسدود شده است.

جنگ اسرائیل اکنون وارد سی و یکمین روز خود شده و براساس گفته های مقامات اسرائیلی ارتش رژیم صهیونیستی به سواحل جنوبی غزه رسیده است.

منبع: سرویس انگلیسی ردنا

به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.