خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

نقاشی کودکان ارمنی برای مردم غزه

کودکان ارمنی با خلق تصاویری از بمباران غزه و درد و رنج مادران و کودکان، صحنه‌هایی از یاری به کودکان غزه را به تصویر کشیدند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و به یاد کودکان شهید غزه و با هماهنگی و برنامه‌ریزی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان، کلاس آموزش نقاشی و کاردستی ویژه کودکان ارمنی طی روزهای شنبه هر هفته بعدازظهرها در مسجد جامع کبود ایروان برگزار می‌شود.

به همین منظور، اولین جلسه از این کلاس به یاد کودکان مظلوم فلسطینی برگزار شد. برنامه اولین جلسه این کلاس نقاشی بر اساس المان‌های مسجد الاقصی، پرچم فلسطین، کبوتر (پیام آور صلح) و برگ زیتون (نماد فلسطین) بود.

در ابتدا کودکان ارمنی، کاربرگ رنگ آمیزی را تکمیل کردند. در ادامه آموزش به این شکل بود که نقاشی رنگ آمیزی شده از وسط دو تا، تا می‌خورد و در پشت آن یک قلب که درونش پرچم فلسطین کشیده و رنگ آمیزی شد، قرار داشت.

کودکان حاضر در کلاس در اولین جلسه آموزشی، به زیبایی طرز ساخت پرچم فلسطین با تکه‌های کاغذ رنگی و نصب آن بر روی چوب را یاد گرفتند و کاردستی مورد نظر را به خوبی ساختند.

در ادامه، این کلاس مظلومیت کودکان فلسطینی و ظلم رژیم غاصب بر کودکان غزه برای آنها بیان شد.

منبع سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.