خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

داعش یهودیان غربی را هدف قرار داد: تهدید به حملات خونین در آمریکا و اروپا

داعش با انتشار ویدئویی از پیروان و طرفداران خود خواست با پوشیدن جلیقه های انتحاری به یهودیان آمریکا و اروپا حمله کنند و سفارت خانه های اسرائیل را با بمب منفجر نمایند.

به گزارش سرویس ترجمه ردنا (ادیان نیوز)، به نقل از “Mirror” داعش در این ویدئو ضمن ترساندن یهودیان آمریکا و اروپا همچنین از اعضای خود خواسته است با جلیقه های انفجاری به نیروهای نظامی آمریکایی مستقر در خلیج فارس حمله کنند.

این در حالی ست که در جنگ اسرائیل در غزه، رژیم صهیونیستی گروه حماس را با داعش مقایسه کرده است.

وزیر امور خارجه اسرائیل پیش از این گفته بود دبیرکل سازمان ملل لیاقت تصدی این پست مهم جهانی را ندارد چون از محکوم کردن حملات حماس که از داعش بدتر است خودداری نموده است.

این در حالی ست که جنگ اسرائیل در غزه وارد سی و نهمین روز خود شده است و براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین تاکنون بیش از یازده هزار و هشت صد غیرنظامی از جمله کودکان و زنان در این حملات کشته شده اند.

اسرائیل اما همچنان بر تداوم حملات خود تا نابودی حماس تاکید می کند.

اسرائیل اعلام کرده حماس از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می کند و از ساختمان بیمارستان ها و مدارس به عنوان پایگاه بهره می برد.

منبع: سرویس انگلیسی ردنا

به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.

1 نظر
  1. داوود خان می گوید

    سناریو ی قشنگ ساخت خود رسانه های یهودی و اسراییلی
    این که میگن یهودیان آمریکا و اروپا توسط داعش به حمله تهدید شدند و داعش ضمن ترساندن یهودیان آمریکا و اروپا از اعضای خود خواسته است با جلیقه های انفجاری به نیروهای نظامی آمریکایی مستقر در خلیج فارس حمله کنند. مثل اینکه داعش میخواد به بچه های گیج و گنگ بی دفاع ۱۰ ساله حمله کنند یا سربازان غربی با اون همه امکانات اخطار دهنده و شناسایی الکترونیک بوق هستن که راحت بشون حمله بشه .

    آیا این سناریو ساخت خود رسانه های یهودی نیست .تا به حملات نابرابرو نامردونه شون ادامه بدهند . وقتی قبلش هم ، رژیم صهیونیستی گروه حماس را با داعش مقایسه کرده است.