خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سازمان ملل: در حملات اسرائیل در غزه در هر یک ساعت دو مادر و در هر دو ساعت هفت زن کشته می‌شود

مدیر اجرایی زنان سازمان ملل می‌گوید در حملات اسرائیل به غزه در هر یک ساعت دو مادر و در هر دو ساعت هفت زن جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش سرویس ترجمه ردنا (ادیان نیوز)، به نقل از “The Muslim News” باهوس مدیر اجرایی زنان سازمان ملل معتقد است: تا قبل از هفت اکتبر شصت‌وهفت درصد غیرنظامیان کشته‌شده در مناطق اشغالی فلسطین را مردان تشکیل می‌داد و کمتر از چهارده درصد غیرنظامیان کشته‌شده زنان و دختران بودند.

خانم باهوس گفت قبل از حملات اسرائیل به غزه حدود شش صد و پنجاه هزار زن و دختر به کمک های انسانی فوری در غزه نیاز داشتند و این عدد اکنون به یک میلیون و صد هزار نفر افزایش یافته است و هشت صد هزار کودک دیگر در داخلی بی خانمان شده اند.

خانم باهوس گفت:”زنان در غزه خاطرنشان کردند برای صلح دعا می کنند و اگر صلح برقرار نشد برای مرگ دعا می کنند و دوست دارند در خواب در حالیکه کودکانشان را در آغوش دارند کشته شوند.

این در حالی ست که در شرایط سخت جنگی کنونی غزه روزانه صد و هشتاد نوزاد در غزه به دنیا می آیند.

ناتالیا کانم، مدیر اجرایی صندوق جمعیت سازمان ملل متحد ((UNFPA اعلام کرد هم اکنون نزدیک به پنج هزار و پانصد زن باردار در غزه وجود دارد که در ماه های پیشرو قرار است نوزادان خود را به دنیا آورند.

خانم کانم افزود اکنون روزانه در حدود صد و هشتاد زن در نوار غزه نوزادان خود را به دنیا می آورند.

وی در عین حال از آتش بس چهارروزه اعلام شده در غزه استقبال نمود و خاطرنشان ساخت صندوق جمعیت سازمان ملل آتش بس اعلام شده را فرصت خوبی برای تحویل کمک های انسانی به غزه دانست.

باید گفت براساس آمار اعلام شده از سوی رسانه از آغاز حملات هوایی و زمینی اسرائیل به غزه چهارده هزار و پانصد و سی و دو کشته شده اند که شش هزار آن را کودکان و چهار هزار را زنان تشکیل می دهد.

منبع: سرویس انگلیسی ردنا

به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.