خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

«دیزنی‌لند» به دلیل اعتراض به حمایت این شرکت از اسرائیل بسته شد

پارک تفریحی دیزنی‌لند به دلیل اعتراض مردم به حمایت این شرکت از اسرائیل، بسته شد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، مدیریت پارک تفریحی «دیزنی‌لند» که متعلق به شرکت والت دیزنی است به خاطر اعتراضات مردم مجبور شد ورودی اصلی خود را ببندد.

منطقه اطراف دیزنی‌لند، شاهد برگزاری تظاهرات مردم حامی فلسطین بود و در این تظاهرات حمایت مالی این شرکت از اشغالگران صهیونیستی را رد و محکوم کردند.

شرکت دیزنی‌لند در بیانیه‌ای اعلام کرد: در این تظاهرات، تمرکز ما بر ایمنی و رفاه مهمانان، اعضای تیم، کارمندان و تظاهرکنندگان بود و ما از نزدیک با مقامات سلامت عمومی و رهبران جامعه برای کمک به حفظ نظم هماهنگی کردیم.

اداره پلیس آناهیم به خاطر تظاهرات، مجبور شد، منع عبور و مرور اعلام کند و ورودی دیزنی‌لند را برای مدتی ببندد.

تظاهرات به صورت مسالمت آمیز برگزار شد و پلیس شهر اعلام کرد کسی دستگیر نشده است.

گفتنی است، پارک تفریحی دیزنی‌لند، نخستین پارک از دو پارک موضوعی است که در استراحتگاه دیزنی‌لند در آناهیم، کالیفرنیا ساخته شده‌است و در ۱۷ ژوئیه ۱۹۵۵ افتتاح شد. این تنها پارک موضوعی است که تحت نظارت مستقیم والت دیزنی طراحی و ساخته شده‌است. این پارک در ابتدا تنها جاذبه در این مکان بود. نام رسمی آن به پارک دیزنی‌لند تغییر کرد تا آن را از مجموعه در حال گسترش در دهه ۱۹۹۰ متمایز کند. این نخستین پارک موضوعی دیزنی بود.

منبع شبستان
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.