خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

براساس یک تحقیق تازه ۲۸ درصد یهودیان انگلستان در خانه خود درخت کریسمس دارند

براساس یک تحقیق تازه که از سوی موسسه “تحقیقات سیاست یهود” انجام شده بیست و هشت درصد یهودیان انگلستان در خانه خود درخت کریسمس دارند.

به گزارش سرویس ترجمه ردنا(ادیان نیوز) به نقل از “Jewish News” در این تحقیق که با عنوان “آیا یهودیان انگلستان کریسمس را جشن می گیرند” تاکید شد با بالا رفتن سن در بین یهودیان تمایل به داشتن درخت کریسمس در خانه برای جشن گرفتن سال نو مسیحی نیز کاهش می یابد.

بر اساس یافته های تحقیق درصد پذیرش سنت ها در بین جوانان یهودی بیش از بزرگسالان آنان بوده است.

تحقیق انجام شده نشان داد پنجاه و هشت درصد یهودیان انگلستان اکنون در حال آماده شدن برای برگزاری جشن سال نو مسیحی می باشند.

یافته های تحقیق نوعی دسته بندی در بین یهودیان را نشان می دهد که در آن یهودیان اصلاح طلب یا همان ترقی خواهان بیش از یهودیان سنتگرا به برگزاری جشن سال نو مسیحی تمایل دارند.

یهودیان ترقی خواه در مقایسه با گروه سنتی یهودی ها چهار برابر بیشتر به داشتن درخت کریسمس تمایل دارند. درصد علاقه یهودیان ترقی خواه به برگزاری جشن سال نو مسیحی در مقایسه به گروه سنتی ها سی و هشت درصد در برابر تنها هشت درصد می باشد.

این در حالی ست که یک تحقیق انجام شده توسط موسسه “پیو” در سال ۲۰۱۳ نیز نشان داد سی و یک درصد یهودیان آمریکا نیز سال نو مسیحی را جشن می گیرند.

منبع: سرویس انگلیسی ردنا

به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.