خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

جدیدترین مدعی نیابت از امام زمان(عج) / فیلم

به گزارش ادیان نیوز، “شیعه امریکایی” نسخه ای است که طراحی شده برای قرائت جعلی از شیعه ناب. نسخه ای که با حمایت های فراوان دولت امریکا و از دل خاک امریکا به تبلیغ افکار خود می پردازد. و شاید بتوان بارزترین نمونه آن را شیخ حسن الهیاری و شبکه اهل بیت دانست.

هرچند محوریت شبکه اهل بیت را می توان توهین به مقدسات اهل سنت و تخریب شیعه فعال و استکبار ستیز دانست ولی تخریب فلسطینی‌هایی که در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت می کنند و تخریب شیعیان بحرین و عراق و حمایت از دولت امریکا و علی الخصوص تخریب بسیاری از مراجع تقلید، از جمله موضوعاتی است که در این شبکه تبلیغ می شود و نمی شود به سادگی از کنار آن عبور کرد.

اخیرا این فرد در اقدامی عجیب مدعی شده است: “امام عصر(عج الله تعالی فرجه الشریف) به یکی از شیعیان نامه ای نوشته است که من آن نامه را دیده ام و در آن نامه دو سه سطری، آمده بود که فلانی یعنی من وکیل و نائب ماست و ایشان را نصرت کنید”.

پشت پرده ادعای نیابت از امام زمان و سفارش نصرت به شبکه اهل بیت را زمانی بهتر متوجه می شویم که ادعاهای الهیاری نسبت به مشکل مالی شبکه اش را از مدتها قبل در شبکه دیده باشیم.

ادعایی که نشان از یک واقعیتی می دهد واقعیت این است که وجهه اش حتی بین حامیان مالی اش هم از دست رفته است. به زبان ساده اعتبار این شبکه چنان پایین آمده که تاریخ مصرف آن روبه پایان بوده و حتی حمایت های دولت امریکا از این شبکه نیز افول چشم گیری پیدا کرده است.الهیاری ادعایش را به اینجا ختم نمی کند و در ادامه می گوید: “یک آقایی از امام رضا (علیه السلام) شنیده بوده که فرمود آقای الهیاری حرف ما را می گوید”.

تلاش مضحکانه این فرد برای جعل تاییدات از اهل بیت عصمت و طهارت در حالی صورت می‌گیرد که الهیاری مدتی پیش کلیپی را برای تبلیغ مرجعیت خود ساخته و آنرا تبلیغ گسترده کرد که با تمسخر و خنده مردم مواجه شد.الهیاری که در کلیپ اعلام مرجعیت خود ادعا کرده بود من افضل علمای عصر غیبت هستم در ادامه فتوای خود را صادر کرده و به مردم اعلام می کند می توانند سهم امام زمان را از پول خمس به این شبکه بدهند!

ادعاهای این فرد به قدری سخیف است که نیازی به پاسخ ندارد. اگرچه خودش هم در قسمتی از سخنان خود اعتراف می کند علما و مراجع با این شبکه مخالف هستند.

منبع : جام نیوز

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.