خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سه‌شنبه‌؛ پرواز با بهشتیان تا معراج‌ شهدا

به گزارش ادیان نیوز، مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر ۲۷۰ شهید تازه تفحص شده، روز سه‌شنبه ۲۶ خرداد ماه از ساعت ۱۶ (۴ بعد از ظهر) از میدان بهارستان به سوی معراج‌اللشهدای تهران واقع در خیابان بهشت انجام خواهد شد.
 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به همین منظور با صدور اطلاعیه فراخوان و دعوت عمومی از ملت همیشه در صحنه و شهیدپرور به ویژه مردم مومن و قدرشناس تهران دعوت می‌کند که در ایام پایانی ماه شعبان‌المعظم و در آستانه فرا رسیدن ماه رمضان‌المبارک، با حضور گسترده، با شکوه و معنوی خود در مراسم وداع و تشییع پیکر پاک و مطهر این شهیدان گمنام دفاع مقدس و فرزندان برومند حضرت امام خمینی (ره) و جوانان غیور این آب و خاک، بار دیگر ضمن زنده نگه‌داشتن نام و یاد و راه و آرمان‌های والای شهیدان با شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کنند.
 
مسیر تشییع پیکر این شهیدان گمنام در روز سه‌شنبه، از میدان بهارستان (مقابل درب غربی مجلس شورای اسلامی ایران)، خیابان شهید مصطفی خمینی، چهار راه سرچشمه، خیابان امیرکبیر، میدان امام خمینی (ره)، خیابان شهید فیاض‌بخش، خیابان وحدت اسلامی، خیابان بهشت به سمت معراج شهدا خواهد بود.
 
این مراسم روز سه‌شنبه ۲۶ خرداد ماه که مصادف است با سالروز شهادت ۴ تن از سربازان اسلام و پیشگامان مبارزه با استکبار و کاپیتولاسیون آمریکا، یعنی شهیدان بخارایی، امانی، صفار هرندی و نیک‌نژاد، برگزار می‌گردد.
 
در ضمن در شب قبل از مراسم تشییع، مراسم شب وداع دانشجویی، دوشنبه ۲۵ خرداد در محل دانشگاه تهران و با حضور ابدان مطهر بیست تن از شهیدان تازه تفحص‌شده در مسجد دانشگاه تهران، به همت بسیج دانشجویی برگزار خواهد شد.
 
آری؛ بار دیگر ملت شهیدپرور و غیور ایران اسلامی به ویژه مردم فهیم و قدرشناس تهران، نشان خواهند داد که در وداع با آلاله‌های سرخ‌گون از شهادت و رشادت،‌حماسه‌ای رشک‌برانگیز و بی‌بدیل خلق می‌کنند و پیکر پاک فرزندان جوان شهید خود را همچون نگین انگشتری در برگرفته و با اشک و آه و شعارهای ضداستکباری، «نه سازش، نه تسلیم، نبرد با آمریکا»، بر سر دستان خود تا جوار رحمت و غفران واسعه الهی و بارگاه کبریایی حضرت حق و آستانه بهشت رضوان، به زیبایی و شکوه هر چه تمامتر بدرقه خواهند کرد.
منبع: فرهنگ
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.