خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دست نوشته هایی که شهدا را بدرقه کردند

به گزارش ادیان نیوز،‌ مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام امروز با حضور اقشار مختلف مردم از میدان بهارستان تا معراج شهدا برگزار شد.
 
این مراسم با حاشیه های دیدنی همراه بود که قاب عکاس های خبری تنها گوشه ای از آن‌را پوشش داد.
 
در میان شور و حال معنوی مردم شرکت کننده در مراسم تشییع شهدای گمنام، دست نوشته ها و پلاکاردهایی که توسط آنها حمل می شد حاوی نکات جالب و در برخی موارد قابل تاملی بود؛ دست نوشته هایی که با تاسی به ۱۷۵ غواص شهید و فضای فعلی کشور و مذاکرات هسته ای رنگ و بوی خاصی گرفته بود.
 
پلاکاردهای در دستان مردم امروز تنها یک پیام برای مسئولان و تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان داشت، «مقاومت در برابر دشمنان»؛ پیامی که مخابره آن به داخل و خارج نه به وسیله پلاکارد و دست نوشته که از شعارهای «هیهات من الذله» کاملا مشخص بود.
 
«خون شهیدان ما قابل اکسید نیست» ، «عزت ما قابل مذاکره نیست حتی اگر دست هایمان بسته باشد» ، «تحریممان کنند، تهدیدمان کنند/ لب تشنه جان دهیم، سازش نمی کنیم» ، «این سند جنایت کدخداست» و چندین دست نوشته و پلاکارد دیگر در دستان مردمی بود که می خواستند ثابت کنند که هنوز در برابر فشارهای دشمن مقاوم هستند.
 
در ادامه پیام های روشن تشییع کنندگان شهدا و ۱۷۵مظلوم غواص را در قالب تصاویر مردمی و عکاسان خبری می بینید:
منبع: فرهنگ
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.