خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

عرضه بسته‌‌های گردشگری ویژه ماه رمضان در مالزی

وزارت گردشگری مالزی از راه‌اندازی بسته‌های سفر ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد. این برنامه شامل افطاری رایگان و شرکت در جشن‌ها و بازارهای مخصوص این ماه است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، سازمان گردشگری مالزی که وابسته به وزارت گردشگری، هنر و فرهنگ این کشور است با همکاری مرکز گردشگری اسلامی(ITC)، انجمن هتل‌های مالزی(MAH) و انجمن هتل‌داران مالزی (MAHO) از راه‌اندازی بسته‌های موسوم به تجربه ماه رمضان من (MY Ramadan Experience) خبر داد.

این برنامه همه‌جانبه فرصتی بی‌نظیر برای مشارکت در جشن‌های پر جنب و جوش رمضان در مالزی ارائه می‌دهد.
در این طرح، سازمان گردشگری مالزی برای ارائه بسته‌های تجربه ماه رمضان من، که شامل ترکیب تجربیات فرهنگی و مهمان‌نوازی حلال برای جذب گردشگران محلی و بین‌المللی در ماه رمضان است همکاری می کند.

این برنامه از تخصص سازمان گردشگری مالزی، انجمن هتل‌های مالزی و انجمن هتل‌داران مالزی بهره می‌برد تا فهرست گسترده‌ای از هتل‌های ارائه‌دهنده بسته‌های اقامتی جذاب را تهیه کند. این بسته‌های با دقت طراحی شده شامل افطار رایگان برای دو نفر می‌شود و هتل‌های شرکت‌کننده در این طرح دارای گواهینامه معتبر «آشپزخانه حلال» از وزارت توسعه اسلامی مالزی (JAKIM) هستند.

بسته تجربه رمضان من مجموعه‌ای از نکات برجسته را به نمایش می‌گذارد که شرکت‌کنندگان را به کاوش در بازارهای ماه رمضان، افطار در مساجد بزرگ، شرکت در برنامه‌های افطار دولتی و سازمان‌های غیردولتی تجربه هیجان رویدادهای فروش هاری رایا و شرکت در فعالیت‌های عملی مانند پختن غذاهای بومی این کشور همچون بوبور لمبوک دعوت می‌کند.

این برنامه با تمرکز بر گردشگران داخلی و بین‌المللی، با هدف برجسته کردن جذابیت بازدید از مالزی در این ماه مقدس است. شهرهای کوالالامپور، پوتراجایا و سلانگور در محور این طرح قرار دارند و یک تجربه فرهنگی فراموش‌نشدنی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند.

سال گذشته مالزی از سوی سازمان همکاری اسلامی(OIC) به عنوان بهترین مقصد مسلمان‌پسند انتخاب شد. همچنین در جشنواره Halal in Travel که اول ژوئن (۱۱ خردادماه) در سنگاپور برگزار شد، مؤسسه CrescentRating و Mastercard این کشور را به عنوان بهترین مقصد مسلمان‌پسند معرفی کردند.

منبع ایکنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.