خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اسقف اعظم ارامنه: آموزش و پرورش مهمترین رکن برای ماست

سیپان کاشیچیان، اسقف اعظم ارامنه اصفهان در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: برخی کشورها فکر میکنند قدرت آنها با تولید سلاح روزافزون خواهد شد اما در تحقیقات مشخص شده است که هیچ سلاحی در این حد نمی‌تواند تخریب ایجاد کند زمانی که از علم و دانش به دور است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، سیپان کاشیچیان، اسقف اعظم ارامنه اصفهان در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: از طرف خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران حضور شما را به این مکان مقدس خیرمقدم عرض میکنم و حقیقتا حضور مدیران آموزش و پرورش استان با خوشحالی و افتخار ماست چرا که همه ما برادران و خواهران یکدیگر هستیم.

وی افزود: در هر کشوری گرچه مدیریت کلان با دولت است و با قوای کشور است اما برای من به شخصه پراهمیت ترین و تاثیرگذارترین مدیریت مربوط به آموزش و پرورش است.

کاشیچیان خاطرنشان کرد: گرچه در برخی مواقع مسائلی در ذهن ما کلیشه شده اما زمانی که در مورد آنها بیشتر تعمق میکنیم به اهمیت آن پی می‌بریم.

اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران تصریح کرد: برخی کشورها فکر میکنند قدرت آنها با تولید سلاح روزافزون خواهد شد اما در تحقیقات مشخص شده است که هیچ سلاحی در این حد نمی‌تواند تخریب ایجاد کند زمانی که از علم و دانش به دور است.

سیپان کاشیچیان
کاشیچیان بیان داشت آموزش و پرورش برای من از همه چیز مهمتر است

وی بیان داشت: برای اینکه کشوری را نابود کنند لازم نیست جنگ راه بیندازند یا از سلاح استفاده کنند بلکه کافی است نسل آینده کشور و مملکت را به دور از دانش و سواد اجتماعی تربیت کنند.

کاشیچیان بیان داشت: آموزش و پرورش برای من از همه چیز مهمتر است و ارزش و تاثیر گذاری آن را در دولت‌ها از همه چیز مهمتر می‌دانم و از آموزش و پرورش استان به خاطر اقدامات خوبی که انجام می‌دهد تشکر و سپاسگزارم  که این رسالت خطیر را بر عهده دارند.

اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران تصریح کرد: از مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بابت مدیریت و دلسوزی در قبال معلمان و دانش آموزان به ویژه دانش آموزان و فرهنگیان ارامنه سپاسگزارم.

منبع isf.medu
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.