خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سید ابوالحسن نواب: امام مردم را باور داشت و خود را خدمتگزار مردم می‌دانست

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابوالحسن نواب» مؤسس و بنیان‌گذار دانشگاه ادیان و مذاهب در پیامی نوشت: امام یکپارچه اخلاص و فناء فی الله بود و مردم را باور داشت و خود را خدمتگزار مردم می‌دانست و به همه سفارش می‌کرد که قدر این ملت که با تحمل  این همه زحمات و مشقات شما را سرکار آورده است را بدانید.

به گزارش سرویس اجتماعی ردنا (ادیان‌نیوز)، مؤسس و بنیان‌گذار دانشگاه ادیان و مذاهب حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابوالحسن نواب» در پیامی به مناسبت ایام الله دهه فجر نوشت: امام مردم را باور داشت و خود را خدمت‌گزار مردم می‌دانست.

امام یکپارچه اخلاص و فناء فی الله بود و مردم را باور داشت و خود را خدمتگزار مردم می‌دانست و به همه سفارش می‌کرد که قدر این ملت که با تحمل این همه زحمات و مشقات شما را سرکار آورده است را بدانید و به ملت خدمت کنید و دوای درد دردمندان و ستمدیدگان باشید.

امام هیچ چیزی را برای خود و بستگان خود نمی‌خواست و نخواست و برای امام رضای الهی و خدمت به محرومین ملاک بود. امام رمز پیروزی را در وحدت کلمه می‌دانست و همگان را به وحدت و خدمت بی‌منت به مردم توصیه می‌نمود.

امروزه خلف صالح آن عارف الهی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که فرمود: «این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست» ادامه دهنده راه خمینی کبیر است و همه کسانی که دل در گرو امام و  انقلاب دارند باید به دور از منیت و خودخواهی گوش به فرمان رهبر دور اندیش انقلاب باشند.

برای اعتلای ملک و میهن از باندبازی و جناح بندی دور باشیم و با رفتار و عمل پایبندی خود را به این مسیر نوارنی نشان دهیم و هر کجا کج رفتیم و قصوری داشتیم شجاعانه از محضر ملت شریف ایران عذرخواهی و طلب حلالیت نماییم.

منبع روابط عمومی دانشگاه ادیان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.