خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دیدار محرمانه یکی از مراجع عراق با رهبر معظم انقلاب

به گزارش ادیان نیوز، شنیده شده که حضرت آیت الله سید «محمد تقی مدرسی» از مراجع تقلید عراق، روز گذشته به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، حضرت آیت الله خامنه ای رفت.
گفتنی است، محورهای اصلی گفتگوی صورت گرفته بین طرفین دقیقا مشخص نیست اما گفته می شود موضوعات اصلی بحث شده، مسائل مهم جهان اسلام، منطقه خاورمیانه و بخصوص اوضاع عراق بوده است.
لازم به ذکر است در این دیدار، آیت الله سید «هادی مدرسی» برادر حضرت آیت الله سید «محمد تقی مدرسی» وی را همراهی می کرد.
این مرجع تقلید عراق، از محبوبیت و نفوذ نسبتا خوب و قابل توجهی در عراق و بخصوص در شهر کربلا برخوردار است و در دو سال اخیر نیز بسیاری از مقلدین و هوادارانش در قالب گروه های مسلح مردمی (الحشد الشعبی) حضور داشته و به مبارزه با گروهک تروریستی – تکفیری «دولت اسرائیلی عراق و شام» موسوم به “داعش” پرداختند.
شایان ذکر است، حضرت آیت الله سید «محمد تقی مدرسی» در شهر کربلای معلی اقامت دارد اما هر ساله چند روز قبل از ماه مبارک رمضان به ایران سفر می کند و شب های ماه رمضان در شهر تهران، محله امامزاده یحیی، در دفترش مراسم تفسیر قرآن برگزار می کند که در آن تعدادی زیادی از مؤمنان و علاقمندان حضور می یابند.
در پایان گفتنی است سید هادی، از حدود نیم قرن پیش تاکنون از محبوبیت و نفوذ بسیار زیاد و بالایی در میان شیعیان بحرین برخوردار است. او سال ها پیش از سوی رژیم دیکتاتوری آل خلیفه به اعدام محکوم شد. وی تأسیس کننده شبکه ماهواره ای اهل البیت علیهم السلام نیز بوده است.
منبع: شیعه آنلاین
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.