خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

چای احمد؛ در تیر رس تحریم‌ حامیان فلسطین

یک فعال مصری با انتشار تصاویری از محصولات صادراتی از طریق مصر به سرزمین‌های اشغالی، خواستار تحریم آنها از جمله چای احمد شد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، شریف عثمان تاجر و افسر سابق نیروی هوایی مصر با انتشار توییتی در حساب کاربری خود در پایگاه (X) اعلام کرد که یک محصول معروف توسط شرکت‌های مصری از امارات وارد می‌شود تا در اختیار اسرائیلی‌ها قرار گیرد.

شریف عثمان در این توییت نوشت که «چای احمد» توسط شرکت‌های مصری از امارات وارد می‌شود تا در اختیار اسرائیل قرار گیرد. وی از مصری‌ها خواست که این چای را به دلیل حمایت از جنگ وحشیانه در نوار غزه تحریم کنند.

روزنامه وطن اعلام کرد که شریف در توئیتی در پلتفرم ایکس نوشت: چای احمد اماراتی به مصر وارد می‌شود تا به سرزمین‌های اشغالی صادر شود. چای احمد را که از اسرائیل در جنگ با غزه حمایت می‌کند، تحریم کنید.

وی تصویری از چای را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد در پشت آن اطلاعاتی به زبان عبری وجود دارد. این تصویر ثابت می‌کند این چای در واقع برای حمایت از رژیم اشغالگر که در حال ارتکاب جنایات مستمر در غزه است و با محاصره غزه باعث شده ساکنان آن دچار بدترین قحطی و فاجعه انسانی در عصر مدرن شوند به سرزمین‌های اشغالی صادر می‌شود.

اطلاعاتی در تصویر دیده می‌شود که نشان می‌دهد این چای در واقع از طریق شرکت‌های مصری از امارات وارد شده است و اطلاعاتی که روی آن به زبان عبری نوشته شده است، صادرات آن به سرزمین‌های اشغالی را تأیید می‌کند.

شریف عثمان با انتشار توییت دیگری نسبت به تعدادی از برندهای مصری که از رژیم صهیونیستی در کشتار غزه حمایت می‌کنند، هشدار داد و از دنبال‌کنندگان خود خواست این محصولات را در حمایت از فلسطینی‌ها تحریم کنند.

منبع العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.