خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تظاهرات گسترده در مغرب برای حمایت از فلسطین

صدها مغربی در محکومیت جنایت‌های جنگی و کشتار جمعی اسرائیل در نوار غزه و اعلام حمایت از مقاومت فلسطین، در تظاهرات مردمی در نزدیکی پارلمان این کشور شرکت کردند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، شرکت کنندگان با درخواست برای آتش بس فوری در نوار غزه و اجازه ورود کمکهای بشردوستانه، پرچم های فلسطین، تصاویری از جنایتهای اسرائیل در نوار غزه و بنرهایی در دست داشتند که برآن نوشته شده بود:«با وجود کشتار و تخریب و گرسنگی دادن، غزه پیروز شد و دشمن صهیونیستی رو به نابودی است.

از سوی دیگر، هزاران تن از مردم مغرب در ۱۰۰ تظاهرات گسترده در ۵۲ شهر این کشور پس از نماز جمعه برای یاری غزه و در محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین که در معرض فجیع ترین جنایتهای جنگی در مقابل چشم جهان قرار گرفته اند، شرکت کردند.

پیش بینی می شود جبهه «حمایت از فلسطین و مقابله با عادی سازی» مغرب، امروز را که روز همبستگی ملی به مناسبت روز زمین است، با سازماندهی تظاهرات و راهپیمایی های مردمی در تمام مناطق و تجمع شبانه در مقابل پارلمان گرامی بدارد.

منبع شفقنا
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.