خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

کشف یک شبکه داعش در مدارس اسراییل!

به گزارش ادیان نیوز، گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی ادعا کرد که در شورای محلی منطقه حوره در نقب، یک شبکه تروریستی مرتبط با داعش شناسایی شده است.
تلویزیون رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد که با اعترافات ۴ تن از آموزگاران که در مدارس حوره و راهط تدریس می کردند، معلوم شد شبکه ای تروریستی به طور مخفیانه در مدارس و مساجد و مراکز تجاری این منطقه فعالیت می کند.
بنابر ادعای رژیم صهیونیستی”بشیر” یکی از متهمان اعتراف کرده است، بعد از تأیید داعش در سال ۲۰۱۴ به طور تصادفی با جوانانی در مراکز خرید حوره آَشنا شده که از تحولات سوریه سخن می گفتند و وی نیز حمایتش را از داعش اعلام کرده و به اتفاق آنها ویدیوهایی از سخنان ابوبکر البغدادی (سرکرده داعش) را مشاهده  کرده است.
گزارشگر اسراییلی گفت: از کیفر خواستی که طی این هفته علیه ۶ متهم ارایه شد، معلوم شد که چهار تن از متهمان از وظیفه خود به عنوان معلم سوء استفاده کرده و دانش آموزان را با داعش آَشنا کرده اند.
وی افزود: بشیر اعتراف کرده است دانش آموزان را با داعش آَشنا کرده و در زنگ تفریح سرودهای داعش را برای آنها پخش می کرد.
بنابر ادعای گزارشگر صهیونیست، یکی از دانش آموزان در باره “محمد” یکی دیگر از معلمان متهم گفته است، محمد که معلم ورزش است به او گفته است داعش اسلام صحیح و واقعی است. و در باره اقدام داعش در سربریدن قربانیان گفته اقدام آنها در اسلام مورد قبول است.
گزارشگر اسراییلی گفت: اعضای این شبکه اعتراف کردند برای پیوستن به عناصر داعش در سوریه، مرحله به مرحله برنامه ریزی کرده اند.
“عیسی” یکی دیگر از متهمان اعتراف کرده است دو ماه پیش تصمیم گرفتند عازم مکه شوند و از آنجا با یک خودرو به سمت عراق حرکت کنند و به طور مخفیانه از صحرا وارد عراق شوند و از آنجا با عناصر داعش تماس برقرار کنند.
وی خاطرنشان کرد: این افراد اعتراف کردند شخصی که آنها را برای پیوستن به داعش ترغیب کرده است عثمان نام دارد و در یکی از بیمارستانهای عسقلان مشغول به کار بود. وی از ساکنان حوره است که در نبرد داعش با ارتش سوریه در این کشور کشته شد.
گزارشگر اسراییلی گفت: ایوب قره نماینده حوره در کنست (پارلمان اسراییل) گفته است، قرار است در مساجد علیه این پدیده و تشکیلات داعش جلسات سخنرانی برقرار شود.
ادعای رژیم صهیونیستی در باره کشف یک شبکه داعش در حالی است که این رژیم، داعش و سایر گروه های مسلح که در سوریه می جنگند را با شیوه های مختلف ازجمله ارایه کمک های تسلیحاتی، ایجاد بیمارستان های صحرایی و کمک های اطلاعاتی حمایت می کند.
منبع: العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.