خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سرانجام پاپ فرانسیس وارد بزرگترین کشور اسلامی جهان شد +عکس

پاپ فرانسیس «رهبر مسیحیان کاتولیک جهان» در اولین روز سفر رسمی خود به اندونزی با مهاجران و آوارگان این کشور از جمله مسلمانان روهینگیا دیدار کرده است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، رویترز نوشت: پاپ فرانسیس ۸۷ ساله که با تشویق ده‌ها هزار اندونزیایی وارد فرودگاه جاکارتا شد قرار است طی ۱۰ روز آینده از تیمور شرقی، سنگاپور و پاپوآ گینه نو نیز دیدن کند. واتیکان گفته این طولانی‌ترین سفر پاپ فرانسیس است و علت انتخاب اندونزی بعنوان بزرگترین کشور اسلامی هم این است که پاپ دوست دارد گفتگو و تفاهم میان ادیان ابراهیمی را گسترش دهد.

براساس بیانیه واتیکان، پاپ در اولین روز سفر رسمی خود به اندونزی با مهاجران و آوارگان این کشور از جمله مسلمانان روهینگیا دیدار کرده است.

فرانسیس که رهبر ۱.۴ میلیارد کاتولیک جهان و رئیس دولت واتیکان نیز است، به هر کشوری که در راه اندونزی از آن عبور می کرد، از جمله ایران، هند، پاکستان و ترکیه، سلام و درود فرستاد. او دعاهای صلح، امید به سعادت و برکات الهی را در پیام‌هایی به این کشورها ارسال کرد.

منبع رویترز
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.