خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دکترای افتخاری به شهید آل هاشم اعطا می‌شود

همزمان با برگزاری آیین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ مدرک دکترای افتخاری از سوی دانشگاه ادیان و مذاهب به شهید آل هاشم اعطا می‌شود.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، در این آیین که با حضور شخصیت‌های برجسته‌ی علمی، فرهنگی، کشوری و بین المللی و سخنرانی دکتر غلامرضا اعوانی «چهره ماندگار فلسفه و عضو پیوسته فرهنگستان علوم» برگزار می‌شود، مدرک دکترای افتخاری دانشگاه ادیان و مذاهب به خانواده شهید آل هاشم اعطا خواهد شد.

لازم به ذکر است شهید آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، دانشجوی رشته شیعه شناسی دانشگاه ادیان و مذاهب و آماده دفاع از رساله خود بود که در سانحه سقوط بالگرد به همراه شهید رئیسی و جمعی دیگر از مسئولین کشوری و لشکری به فیض شهادت نائل آمد و این مدرک نظر به سوابق تحصیلی و مدارج علمی این شهید والامقام، به خانواده محترم‌شان تقدیم می‌شود.

گفتنی است آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ادیان و مذاهب چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ در محل سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار می‌شود.

منبع روابط عمومی دانشگاه ادیان
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.