خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

همکاری فرقه رجوی با داعش در عراق

به گزارش ادیان نیوز، خبرهای واصله حاکی از آن است که جانیان داعش در نزدیکی پایگاه های استراتژیک منافقین همکاری گسترده با این تروریست ها را آغاز کرده اند. تجربیات جنایت ، آدمکشی و تروریستی گروهک منافقین برای داعش مفید خواهد بود و این موضوع برای امنیت داخلی کشور عراق مضر است. 
گروهکی که در طی گذشت روزگار و تغییرات ایدئولوژیکی و استراتژیکی، و به قولی ایجاد شکاف و انحراف بین اعضا تبدیل به گروهک منافقین شدند. گروهکی که ابتدا برخاسته از دل مردم  ایران بودند کم کم تبدیل به دشمنان خونی نظام و فرزندانش شدند. خوارجی که با عمق انحراف خود، هم از زمره مردم خارج شدند، و هم ناگزیر خروج از خاک وطن شدند. 
  
” گروهک منافقین ” که تقریبا حدود سی و پنج سال از تاسیس نا مشروع آن با هدف مخالفت با انقلاب اسلامی مردم ایران می گذرد، تقویت و امتداد حیات خودش را مرهون حمایت های بی دریغ صدام و حزب بعث بود. در واقع وقتی گروهک منافقین با درگیری های فراوان و مبانی اختلافی ای که با نظام جمهوری اسلامی داشت و در پی آن دست به ترور سران ارزشمند نظام و دشمنی های علنی زده بود، از ترس جان اعضای خود دست به فرار از کشور زد و تنها پناه گاه برای این گروهک مناطق در دست حزب بعث شد. 
اسناد و مدارکی در دست وجود دارد که حمایت های فراوانی را از جانب سرویس های اطلاعاتی و امنیتی بین المللی برای گروهک منافقین را افشا می سازد. 
 شهرک نظامی امنیتی اشرف که خود از نظر تجهیزات و امکانات شهره ی عام خاص است و مناطق مهم و استراتژیک دیگری که کم هم نبودند از جمله امکاناتی بوده است که این گروهک فقط در کشور عراق از آن برخوردار بوده است. در حال حاضر هم با تمام فشارها و کم شدن حمایت های خارجی به گروهک منافقین، پایگاه اصلی و مقر فرماندهی این گروهک در اردوگاهی مجهز به نام لیبرتی و در نزدیکی فرودگاه بغداد می باشد که این خود مزیتی ویژه برای انتقال لوازم و تجهیزات امنیتی و نظامی مورد نیاز از طریق خطوط هوایی خواهد بود و حتی به نوعی کمک به اشراف اطلاعاتی  این گروهک بر پایتخت عراق را شامل گردیده است. 
گروهک تروریستی داعش در خلال حملات تروریستی خود به کشور عراق ، حتی تا فاصله ۲۰ کیلومتری پایگاه های استقرار منافقین هم رسیده بودند. معنای این امر این است که اگر می توانستند خود را به این پایگاه های استراتژیک و فرودگاه بغداد برسانند، قطعا درگیری های جدی تری در عراق رخ می داد و داعش با استفاده از همان تجربه ی ته مانده و تفاله های گروهک منافقین، از توان بیشتری برخوردار می شد. 
از حدود یکسال پیش، منافقین در عراق به بن‌بست رسیدند و دولت عراق به صراحت آنها را تروریست برشمرده و خواسته تا به سرعت عراق را ترک کنند. همچنین مردم عراق منافقین را نمی‌پذیرند و آنها را از پادگان اشرف نیز بیرون کردند لذا منافقین کور دل حالا حتی در کشور عراق نیز بستر استقرار بدون دردسرشان از دست دادند. 
با این شرایط سران منافقین هم از پیوستن به داعش سود میبرند و به نوعی ممکن است توهم بازسازی دوباره خود را درگرو این همکاری کثیف بدانند. 
اخبار واصله حاکی از آن است که گروهک منافقین در شناسایی  و معرفی مسئولان و فرماندهانی که در عراق مشغول مبارزه با داعش هستند با این گروهک تروریستی در حال همکاری گسترده و وسیع است و سعی در برنامه ریزی برای ترور آن ها دارد. 
فصل جدیدی از جنایات منافقین در حال رقم خوردن است ، ریختن خون مردم حالا عطش جنایات این جانینان را به همکاری با داعش خونخوار ترین گروه تروریستی دنیا کشانده است.
منبع:  شفاف
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.