خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تحریف اندیشه امام خمینی(ره) توسط جریان انجمن حجتیه و لیبرالیسم

به گزارش ادیان نیوز، طاها امیری عضو هیئت علمی موسسه راهبردی حق پژوهی در جمع فرهنگیان و مدیران فرهنگی دانشگاه تربیت معلم شهید کامیاب  با بیان این که تحریف شخصیت امام خمینی تبعات سنگینی را به دنبال خواهد داشت، اظهارداشت: دو جریان فکری در پی تحریف اندیشه و خط امام هستند، یکی جریان تحجر و دیگری جریان لیبرال.

اسلام آمریکایی همیشه بوده است و مخصوص زمان ما نیست
وی با اشاره به بیانات حضرت امام خامنه ای در ۱۴ خرداد ۹۴، گفت: جریان اسلام آمریکایی همیشه بوده است و در آینده هم خواهد بود، چرا که اسلام آمریکایی مخصوص زمان ما نیست.

طاها امیری، خاطرنشان کرد: اسلام آمریکایی همیشه نقطه مقابل اسلام ناب قرار دارد لذا اگر تحریف اندیشه امام که همان اسلام ناب است شکل بگیرد بدون شک اسلام آمریکایی رقم خواهد خورد.

در پیشانی جریان تحجر، جریان منحرف انجمن حجتیه خودنمایی میکند
وی گفت: در پیشانی جریان تحجر، جریان منحرف انجمن حجتیه خودنمایی میکند که البته این جریان هنوز فعال است.

وی در ادامه اظهار داشت: در دومین همایش ملی تحجر و اسلام آمریکایی که اسفند ماه ۹۳ در شهر مشهد برگزار شد، برای اولین بار، مناظره ای رسمی بین یکی از سران فعلی انجمن حجتیه با سخنران همایش شکل گرفت، که در آن لیدر انجمن حجتیه صراحتا به فعالیت این جریان فکری منحرف در حال حاضر اعتراف کرد.

این‌ها مروج اسلام آمریکایی‌ و دشمن رسول اللّه هستند
عضو هیئت علمی موسسه راهبردی حق پژوهی، خاطرنشان کرد: انجمن حجتیه که با هدف مبارزه با بهائیت تشکیل شد به گونه ای فعالیت میکرد که حتی از جانب دستگاه های تا دندان بهائی پهلوی نیز حمایت میشد.

وی گفت: اسنادی داریم که نشان میدهد، انجمن حجتیه نیز خدماتی متقابل به برخی دستگاه های بهائی پهلوی از جمله ساواک می دادند.

وی با اشاره به برخی سخنان امام پیرامون جریان تحجر، خاطرنشان کرد: امام میفرمودند: “لحظه‌ای از فکر این مارهای خوش خط و خال کوتاهی نکنید، این‌ها مروج اسلام آمریکایی‌اند و دشمن رسول اللّه. ” و در جایی دیگر صاحبان این اندیشه را افعی خوانند که این خود جای تامل دارد.

انجمن حجتیه بارها اقدام به تحریف خط امام کرده است
طاها امیری در ادامه گفت: از جانب انجمن حجتیه بارها اقدام به تحریف خط امام شده است که نمونه های آن در تاریخ انقلاب موجود است.

وی ضمن بیان برخی از تحاریف انجمن حجتیه بر خط و اندیشه امام ، گفت: این جریان منحرف تا سال ۵۶ با اجازه نامه ای که امام آن را در سال ۵۰ لغو کرده بودند، از مردم به صورت غیر قانونی و غیر شرعی، وجوهات دریافت میکردند.

جریان لیبرال در حال حاضر به صورت علنی اقدام به تحریف خط امام میکند
وی با اشاره به این که جریان دیگری که اقدام به تحریف خط امام میکند جریان لیبرال میباشد خاطرنشان کرد: جریان لیبرال در حال حاضر به صورت علنی اقدام به تحریف خط امام میکند که نمونه های آن بسیار زیاد است.

عضو هیئت علمی موسسه راهبردی حق پژوهی، ادامه داد: امام میفرمودند” حتی اگر در تمام امریکا مسجد بسازند و بالای گلدسته‌ها شعار الله اکبر قرار بدهند، هیچ وقت شعار مرگ بر امریکا را فراموش نکنید؛ چون آمریکا شیطان بزرگ است. ” اما برخی افراد که به لیبرال بودنشان افتخار میکنند و نماینده شان در تلویزیون میگوید ” ما لیبرال دموکرات مسلمان هستیم و بر این اساس عمل می‌کنیم” ، استکبارستیزی امام را تحریف کرده و ادعا میکنند که ” امام موافق حذف مرگ بر آمریکا بودند”

باید هوشیار باشیم
وی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید هوشیار باشیم و نگذاریم جریان های منحرف با تحریف اندیشه امام خمینی رحمه الله علیه موجب انحراف اسلام  ناب از مسیر خود شوند.
منبع : فرقه نیوز

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.