خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

صهیونیست ها قبور انبیا را تخریب و به جای آن قهوه خانه می سازند

به گزارش ادیان نیوز، شیخ یوسف ادعیس وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین روز چهارشنبه، در جریان سفر خود به مصر با شیخ شوقی علام مفتی مصر دیدار کرد.

یوسف ادعیس در این دیدار گفت: مقدسات فلسطین در معرض هتک حرمت اشغالگران صهیونیست قرار دارد و آنها مانع نماز گزاردن زنان و کودکان در مسجد الاقصی می شوند و فقط نیم ساعت برای نماز بزرگسالان در نظر گرفته اند و هرکس با این قانون مخالفت کند جریمه می شود.

وی افزود: اشغالگران صهیونیست قبور مسلمانان و صالحان قدس را نبش قبر و تخریب می کنند و قبور پیامبران را تخریب کرده و به جای آن قهوه خانه می سازند بدون اینکه حرمت این اماکن مقدس و عرف و قانون بین الملل را در نظر بگیرند.

مفتی مصر نیز در این دیدار گفت: مساله فلسطین و مسجد الاقصی در قلب تمام مسلمانان و مصری ها جای دارد؛ چرا که مسجد الاقصی محل معراج پیامبر(ص) است و هرگونه توهین و تجاوز به آن توهین به تمام مسلمانان می باشد.

وی افزود: دارالافتاء مصر تمامی اقدامات و اهانت های اشغالگران اسرائیلی در قدس را محکوم می کند و ما تاکید می کنیم که نیازمند همبستگی عربی اسلامی برای جلوگیری از تجاوزات اسرائیلی ها به ملت برادر فلسطین و مقدسات اسلامی هستیم.
منبع : خبرگزاری حوزه

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.