خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ورود مستر های چینی و قلابی در بازار!

به گزارش ادیان نیوز، یکی از ادعاهای عجیب سرکردگان عرفان حلقه هم‌ردیف قرار دادن آقای طاهری با ملاصدرا، شیخ اشراق، ابن سینا و بزرگان حکمت و اشراق است و در مقابل منتقدان وی افراد ظاهربینی معرفی می‌شوند که عمق مطالب وی را نمی‌فهمند. این در حالی است که این بزرگان علم و معرفت، با مجاهده و تلاش به این مراتب رسیده بودند و مقایسه کلام این بزرگان با سخنان متناقض و مبهم طاهری امری اشتباه و جفا به این بزرگان می‌باشد.
 هرج و مرج و بی قانونی درعرفان باطل کیهانی به حدی رسیده است که سرکردگان و مدعیان این انحراف به ستوه و عجز درآمده اند.
 خبرهای رسیده حاکی از آن است که با ورود مسترهای(مربی های) قلابی و چینی در بازار!!! کاسبی و اخاذی این اباطیل شیطانی کساد گشته است. در پی آن سرکردگان این فرقه انحرافی با بیانیه های مختلفی وجود مسترهای قلابی و مربیان سوء استفاده گر این مجموعه را اعلام می‌نمایند.
محمد طاهری(سرکرده عرفان حلقه) که توسط مسترها و مربی های دست‌پرورده و آموزش‌دیده‌اش به ستوه آمده بود، در تعطیلات نوروزی اخیر نکته‌هایی را به افراد خود که دیگر از وی حرف‌شنوی ندارند را گوش زد کرد.
۱.عدم دخل تصرف در مطالب دوره‌ها توسط مربیان مجموعه.
۲.عدم برخورد خشونت‌آمیز با مربیان مختلف و دوری نکردن از آنها، و ایجاد اتحاد با آنها و همه یا اعضای مجموعه و ایجاد مهربانی و محبت در این خانواده بزرگ.
۳.حفظ مطالب گفته شده توسط استاد، در کلیه دوره‌ها و جلسات و تمامی کتب و مقالات.

نکته‌های فوق مبین بی‌اخلاق بودن مربی‌هایی است که داعیه‌دار هدایت و به کمال رساندن انسان‌ها را دارند، که خود طاهری  هم به آن اعتراف نموده است. مربیان و مستر‌هایی که در تعهدات اخلاقی اولیه انسانی خود بازمانده‌اند، حال به هدایت و طبابت روحی افراد پرداخته‌اند. این افراد به غیر از درآمد مالی و به کارگرفتن گروندگان به این حلقه شیطانی، هیچ هدف دیگری ندارند. اظهارات سرکرده این فرقه انحرافی و پرونده‌های شاکیان این ماجرا در دستگاه‌های قضایی خود گواهی بر رد ادعاهای کذب و دروغین این افراد می‌باشد. 
منبع: دیده بان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.