خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

موج جدید جنگ روانی برای آزادی سعید عابدینی

به گزارش ادیان نیوز، سعید عابدینی تبعه ایران که با پرونده‌ای امنیتی به زندان افتاده و به فساد اخلاقی نیز شهره بوده، عملکردی از خود بروز داده که خروجی آن، ضربه زدن دو جانبه هم به مسیحیت راستین و هم به اسلام است.
او که هدفی ‌جز رسیدن به آمال و آرزوهای مالی و خوشگذرانی در سر خود پرورش نداده، برای نیل به مقصود دست به هر کاری می‌زند؛ حتی اگر به خاطر ارتکاب آن عمل مجرمانه، به زندان افتاده باشد.
“سعید عابدینی” که روزگار خوشی را در زندان می‌گذراند و عکس‌های منتشر شده توسط او حکایت از دلخوشی او دارد، در زندان نیز دست از اعمال مجرمانه خود برنداشته و مشغول ترویج و تبلیغ مسیحیت صهیونیستی است.
تصویر خوش‌گذرانی‌های سعید عابدینی در زندان
از سوی دیگر صفحه فیس‌بوک متعلق به او نیز خط مجرمانه‌اش را در فضای مجازی پیگیری کرده و نغمه شریعت‌پناهی نیز انواع و اقسام فعالیت‌های تبلیغی را علیه نظام اسلامی انجام می‌دهد.
اما در آن سوی ماجرا، “نغمه شریعت‌پناهی همسر تشکیلاتی سعید عابدینی”-که صحبت‌هایی مبنی بر جدایی او از سعید نیز شنیده می‌شود-، به دلایل مشخص و خاصی پیگیر آزادی او شده و در این راه، بارها متوسل به دروغ‌گویی شده است.
البته ماهیت عملکرد نغمه نیز نشان داده که او و خانواده پدری سعید چندان هم از زندانی بودن او ناراحت نیستند؛ چرا که به لطف این ماجرا، سفرهای تفریحی آنها روز به روز در حال افزایش بوده و حتی پارتی‌های مختلط پرهزینه‌ای نیز در داخل کشور از طرف اعضای خانواده او برگزار می‌شود که تامین هزینه‌های آن با توجه به سابقه تنگدستی این خانواده سوالاتی را در ذهن‌ها ایجاد می‌کند.
خانواده‌ای که در فقر به سر می‌بردند و بعد از زندانی شدن سعید عابدینی به دلیل انجام اعمال مجرمانه، اکنون رویای اقامت در آمریکا و شهروندی این کشور را دارند، بسیار روشن است که نباید از ادامه حبس او واهمه و نگرانی داشته باشند.
علیرغم اینکه “باراک اوباما” در اقدامی تبعیض‌آمیز و کاملا اشتباه، سال گذشته با “نغمه شریعت‌پناهی” دیدار کرد، اما دولت آمریکا اهمیت زیادی به پیگیری‌های صوری او نداده و این موضوع از صحبت‌هایش به صورتی واضح برداشت می‌شود.
او اخیرا گفته”پیگیری‌های وزارت خارجه از زمان توافق هسته‌ای ایران و آمریکا، نسبت به قبل کمتر شده و بیش‌تر سکوت می‌کنند” و این نشان می‌دهد دولت آمریکا نیز به عدم ارتباط زندانی بودن این مجرم با مسائل سیاسی و فنی مرتبط با توافق هسته‌ای، اذعان دارد.
نغمه شریعت‌پناهی که گویا دچار فراموشی حافظه نیز شده، ادعا کرده آخرین خبری که از سعید عابدینی دارد، مربوط به تاریخ ۶ آوریل ۲۰۱۵-۱۶ اردیبهشت۱۳۹۴- بوده و این در حالی است که این مجرم ایرانی، در زندان از گوشی همراه استفاده می‌کند و کوچک‌ترین اتفاقات مرتبط با او نه تنها به گوش نغمه رسیده، بلکه رسانه‌های معاند نیز آن را منتشر می‌کنند.
علاوه بر این، پدر و مادر و بستگان سعید عابدینی در زمانی که در کشور حضور دارند، به‌طور مداوم به ملاقات او رفته و جالب آنکه وقتی از اوضاع مساعد او در زندان آگاهی پیدا می‌کنند، بنا به دلایل مشخص و برای بزرگ‌نمایی این مجرم، اخباری کاملا غیرواقعی درباره وضعیت‌اش منعکس کرده و نغمه نیز آنها را با رسانه‌ها در میان می‌گذارد و کذب بودن این خبرها از اساس بارها روشن شده است.
نغمه شریعت‌پناهی چگونه مدعی شده، تضمینی وجود ندارد در پایان هشت سال سعید عابدینی آزاد شود؟ مگر چند زندانی در ایران به بیش از حکم صادره، تحمل کیفر کرده‌اند که این مجرم امنیتی-اخلاقی نفر بعدی آن باشد؟
خود سعید عابدینی هم خوب اطلاع دارد که با اعمال مجرمانه‌ای که در زندان انجام می‌دهد، چه بسا پرونده جدیدی علیه او تشکیل شده و به تحمل مجازات جدید محکوم شود؛ اما با وجود این چه اصراری بر ادامه ارتکاب جرم در این خانواده وجود دارد؟
“نغمه شریعت‌پناهی” چندین بار مدعی شده، “سعید عابدینی” جرمی مرتکب نشده و او از دولت اصلاحات مجوز فعالیت داشته و با وجود آنکه هیچ‌گاه این مجوز ادعایی را به هیچ‌ شخص یا رسانه‌ای ارائه نکرده، گفته او به قصد راه‌اندازی پرورشگاه راهی ایران شده بود.
اما خود او و حتی رسانه‌های زنجیره‌ای بیگانه که صحبت‌هایش را در بوق و کرنا می‌کند، نیک می‌دانند و سابقه مسیحیت صهیونیستی و تبشیری نیز نشان داده، اعمال بشردوستانه و ایجاد پایگاه‌های به ظاهر خدمات اجتماعی، تنها پوششی برای پیدا کردن راه نفوذ در کشورهای مقصد و به انقیاد کشیدن ملت‌های هدف است.
اگر سعید عابدینی یک مسیحی واقعی بود، باید به پیروی از کتاب مقدس مسیحیان، تابع و مطیع قوانین کشورها بوده و جرم و اعمال خلاف اخلاق انجام نمی‌داد که برعکس، او به آداب و عقاید مسیحیت و هیچ دین دیگری پایبند نبود.
بر اساس گزارش انجمن رهپویان هدایت، سعید عابدینی که در یک خانواده پریشان و در آستانه فروپاشی بزرگ شده، در ابتدای سنین جوانی دست به خودکشی نافرجام زده بود.
او که رفتارهای هنجار و متعادلی نداشت، به همراه دوستان خود به کار کبوترپرانی، جن‌گیری و … در پشت بام منزل مشغول شده بود که این موضوع سلب آرامش آنها را رقم زده و مورد اعتراض و شکایت همسایگان نیز قرار گرفت.
سعید عابدینی برای رسیدن به آرزوی زندگی در آمریکا حاضر بوده به هر راهی متوسل شود تا آنجا که ازدواج تشکیلاتی با فردی که شش سال از خودش بزرگ‌تر بود، را برای رسیدن به مطامع خود انتخاب می‌کند.
بعد از حضور در آمریکا او از جانب سازمان سیا برای راه‌اندازی کلیساهای غیرقانونی خانگی و ایجاد پرورشگاهی برای بی‌دین کردن کودکان بی‌سرپرست، راهی ایران شد که علیرغم تذکرات قبلی و به دلیل اصرار بر ارتکاب اعمال مجرمانه، بازداشت و با رسیدگی قضائی به تحمل هشت سال حبس تعزیری محکوم شد.
باز به ادعای قبلی نغمه شریعت‌پناهی بر می‌گردیم و سوالی که برای هر ذهن پرسشگر و جویای حقیقتی به‌وجود می‌آید را مطرح می‌کنیم که سعید عابدینی با کدام پول و چه انگیزه‌ای دلش برای کودکان ایرانی سوخته که بخواهد پرورشگاهی برای آنها بسازد؟
جوابی که هر عقل سلیمی به آن خواهد رسید، مطمئنا “دستیابی به انگیزه‌هایی به جزء آرمان‌های نوع‌دوستانه” خواهد بود؛ چرا که سعید عابدینی فردی است که در کلیساهای غیرقانونی و زیرزمینی خانگی دست به انواع ترفندها برای فریب زنان و دختران جوان می‌زد که انجام چنین کار خیرخواهانه‌ای را از او بعید می‌کرد.
ادعای دیگری که مکررا از جانب نغمه شریعت‌پناهی و مقامات آمریکایی بیان شده، آمریکایی بودن سعید عابدینی است و این ادعا در حالی مطرح می‌شود که او از تابعیت ایران خارج نشده و طبق قوانین تابع ایران محسوب شده و هرگونه درخواست آزادی این مجرم، مصداق بارز دخالت در امور داخلی کشورهای مستقل به‌شمار می‌آید
منبع:رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.