خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

گزارشی که وزیر جنگ اسرائیل را شوکه کرد

به گزارش ادیان نیوز، سرهنگ “افی گیل” فرمانده اولین قرارگاه آموزش نظامیان صهیونیست در گفتگو با “هیلر”، تحلیلگر تلویزیون این رژیم گفت: همواره در خودروی شخصی خود لباسهای معمولی به همراه دارم برای اینکه بیرون از قرارگاه نظامی با لباس نظامی خود ظاهر نشوم.
 
هیلر افزود: در اولین قرارگاه آموزش نظامیان اسرائیلی با افی گیل از رویکرد صهیونیسم و بن گوریون و جایگاه ارتش اسرائیل در جامعه سخن می گفتیم اما ناگهان وی فاش کرد که همواره در خودروی خود لباسهای معمولی به همراه دارد تا در صورت خروج از قرارگاه نظامی لباس نظامی خود را عوض کرده و لباس معمولی به تن کند این در حالی است که وی رتبه سرهنگی دارد.
 
وی خاطرنشان کرد، اما او تنها نظامی اسرائیلی نیست که به این اقدام دست می زند بلکه مقامات نظامی در ستاد ارتش و افسران جنگی و سایر نظامیان نیز مانند وی عمل می کنند.این افراد با لباس نظامی از قرارگاه نظامی خارج نمی شوند.
 
تحلیلگر صهیونیست گفت: آنها نمی خواهند زمانی که در کافی شاپ یا رستوران یا دیگر اماکن حضور دارند، به چشم سارق و دزد به آنها نگاه شود.
 
وی افزود: موشه یلعون وزیر جنگ این گزارش را دید و به شدت شوکه شد. این که فرمانده اولین قرارگاه آموزش و تمرین نظامیان اسرائیلی از حضور خود در امکان عمومی با لباس نظامی احساس شرم می کند برای یلعون باورکردنی نبود.
منبع: العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.