خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

فرقه شیرازی ها ۱۰۰ درصد وابسته به اجنبی است

به گزارش ادیان نیوز، آیت‌الله محسن اراکی، دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی شب گذشته در جلسه طلاب و فضلای استان مرکزی که در نمازخانه دفتر تبلیغات حوزه علمیه در قم برگزار شد، با اشاره به جریان غدیر و این‌که بالاخره روزی حکومت زمین به دست صاحب و ولی اصلی آن خواهد رسید، گفت: حق روزی بر جهان سایه خواهند افکند.
 
وی با اشاره به جریان خبیث وهابیت و وهابی‌گری در دنیای امروز، افزود: طغیان جریان وهابی گری و ضدشیعی سر بازکردن غده‌ای است که ۱۴۰۰ سال چرک‌های مختلف در آن جمع شده است و امروز این غده در دنیای اسلام نمایان شده است.
 
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اظهار داشت: این غده‌های چرکینی که از سوی حکومت‌های فاسد در پیکره جامعه اسلامی منتشر شده و فضا را آلوده کرده است، به مرور خارج شده و این پیکر اسلام تطهیر خواهد شد تا روزی که ولایت علوی امام زمان(عج) بر این جامعه پاک متجلی شود.
 
مسأله برجام، موضوعی سرنوشت‌ساز برای جامعه و انقلاب اسلامی است
آیت‌الله اراکی در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله برجام اشاره کرد و ادامه داد: مسأله برجام، موضوعی سرنوشت‌ساز برای جامعه و انقلاب اسلامی است و نباید به سادگی از آن عبور کرد و مجلس شورای اسلامی باید در پخته‌تر کردن این مسأله و عدم استعجال در مورد توافق تلاش کند.
 
وی با بیان این‌که در مسأله‌ای که بحث سرنوشت نظام و انقلاب به آن گره خورده است نباید عجله کرد، بیان داشت: این عدم تعجیل با توجه به این‌که ما به طرف مقابل هیچ اعتمادی نداریم، پررنگ‌تر می‌شود و باید جدی‌تر با آن برخورد کرد.
 
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: اگر بنا است این توافق صورت بگیرد باید همراه با حفظ عزت ملت و جایگاه اقتداری نظام و انقلاب اسلامی باشد و به گونه‌ای انجام شد و که عزت انقلاب اسلامی که با سختی‌ها، مشکلات و ریخته‌شدن خون‌های بسیاری حاصل شده است تأمین شود.
 
وی با اشاره به عظمت و قدرت انقلاب اسلامی ایران در جهان، ابراز داشت: آمریکا که خود را ابرقدرت می‌نامد امروز از انقلاب اسلامی ایران بیشتر از تمام کشورهای قدرتمند حتی کشور روسیه حساب می‌برد.
 
آیت‌الله اراکی با توصیه به دولتمردان و اعضای مجلس شورای اسلامی مبنی بر این‌که مسأله توافق و برجام را با سعه صدر و جدیت بیشتری مورد توجه قرار دهند، گفت: در این بین وظیفه مردم و روحانیت نیز تبعیت از فرمان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است و هیچ کس نباید جلوتر از رهبری حرکت کند چون انقلابی بودن بی‌موقع اثر کار را از بین خواهد برد و بهتر است در این مسأله پیرو فرمان رهبر عزیز، بزرگوار، هوشمند، عاقل، بصیر و انقلابی باشیم.
 
وی ادامه داد: البته مسؤولان نیز باید در مسأله برجام و توافق با افراد خوش‌برخورد باشند و با سعه صدر و آرامش پاسخ‌گوی سخنان جوانان، طلاب و دانشگاهیان کشور که سرمایه‌های اصلی انقلاب هستند باشند و مسائل را به شکل صحیح توجیه کنند.
 
دشمنی شیرازی‌ها با شیعه تاکنون در تاریخ تشیع سابقه نداشته است
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به مطالبی درباره جریان شیرازی‌ها پرداخت و اظهار داشت: مسأله فرقه شیرازی‌ها، مسأله بسیار خطرناک و حساسی است، چون این فرقه دین، اهل‌بیت(ع)، اسلام، تشیع، انقلاب و ولایت را مورد هجمه قرار داده است.
 
وی با بیان این‌که فرقه شیرازی‌ها ۱۰۰ درصد وابسته به اجنبی هستند و خواسته‌های آنان را اجرا می‌کنند، تصریح کرد: باید مسؤولان این مسأله را به صورت جدی مورد بررسی قرار دهند و اسناد و مدارک موجود به این فرقه را هر چه سریع‌تر علنی کنند.
 
آیت‌الله اراکی با بیان این‌که دشمنی شیرازی‌ها با شیعه تاکنون در تاریخ تشیع سابقه نداشته است، افزود: هیچ کینه و غرضی نیز در برخورد با این فرقه نداریم و خطر این فرقه به حدی است که باید برای حفظ اسلام و تشیع در مقابل آنها ایستادگی کرد.
 
وی با اشاره به سابقه تعدادی از بزرگان فرقه شیرازی اظهار داشت: نوری زاده یکی از این افراد است که سابقا کارمند ساواک در زمان شاه بوده است و اکنون نیز جاسوس انگلیس است؛ احمدالکاتب یکی دیگر از افراد فعال فرقه شیرازی است که این فرد اولین کتاب را بر علیه ولایت فقیه و ولایت و امامت امام زمان(عج) نوشت که در آن کتاب امام زمان(عج) را انکار کرده است و همین‌طور یاسرالحبیب یکی از نمایندگان فرقه شیرازی است که اسلام و تشیع را مورد تمسخر قرار داده است.
 
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان این‌که امروز هر چه بدعت‌گذار در تشیع و منحرف از دین وجود دارد از پای سفره فرقه شیرازی‌ها برخواسته است، ادامه داد: باید با هوشیاری تمام با این فرقه مقابله کرد و هویت واقعی آنها را به جهانیان شناساند.
 
وی تبلیغ ضدشیعی به ۴۰ زبان زنده دنیا، استفاده از ده‌ها شبکه ماهواره‌ای، صدها سایت و همین‌طور تبلیغ در مناطق شیعه‌نشین قاره‌های مختلف دنیا را برخی از فعالیت‌های ضدشیعی فرقه شیرازی‌ها برشمرد.
 
اساس و پایه نظام اسلامی را مجلس خبرگان حفظ کرده است
آیت‌الله اراکی در بخش پایانی سخنان خود به اهمیت مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: اساس و پایه نظام اسلامی را مجلس خبرگان رهبری حفظ کرده است و ولی فقیه که جان نظام است را مجلس خبرگان تعیین می کند.
 
وی با بیان این‌که مجلس خبرگان رهبری مهم‌ترین رکن و ستون نظام بعد از ولایت است، تصریح کرد: حساسیت مجلس خبرگان بسیار بالا است و باید مراقب نفوذ دشمنان در این مسأله باشیم و این‌که رهبر معظم انقلاب نسبت به عدم نفوذ دشمن در نقاط حساس کشور دغدغه دارند، امری بسیار مهم است.
 
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ادامه داد: نفوذ دشمن در این برهه حساس کشور نفوذ جدید و نویی است و به نوعی می‌توان گفت سخت‌ترین و پیچیده‌ترین نفوذ، این نفوذی است که امروز ممکن است اتفاق بیفتد و خطرآفرین باشد.
 
وی با اشاره به این‌موضوع که باید مواظب ورود افراد با ماسک انقلابی در بدنه و نقطه‌های حساس کشور و نظام  باشیم، افزود: ورود این افراد می تواند ارکان انقلاب را متزلزل کند و ممکن است این افراد از چهره‌های مهم و تأثیرگذار نظام باشند و این افراد به راحتی قابل تمییز نیستند.
 
آیت‌الله اراکی در پایان اظهار داشت: مهم‌ترین جایگاه تصمیم‌ساز کشور مجلس خبرگان است، بنابراین انتخابات پیش‌رو از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و نیاز است اهتمام ویژه‌ای نسبت به آن صورت گیرد. 
منبع:  رسا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.