خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

قتل عامدانه مادر و نوزاد مسلمان میانماری به‌دست پزشکان بودایی

به گزارش ادیان نیوز، پزشکان بودایی یک بیمارستان دولتی در میانمار، یک زن مسلمان و فرزند تازه‌متولدشده وی را با تزریق آمپول آلوده کشتند.
خبرگزاری “اراکان” میانمار در این‌باره گزارش داد، پزشکان بودایی میانمار به طور عامدانه به یک زن مسلمان روهینگیایی بعد از زایمان آمپول آلوده تزریق کردند. این پزشکان با فریب این زن و بدون گرفتن موافقت از وی این آمپول را به عنوان ماده تقویتی به وی و فرزندش تزریق کردند.
گفتنی است مسئولان این بیمارستان تا کنون از تحویل جنازه این زن و فرزند به خانواده‌اش خودداری کرده‌اند.
چندی پیش نیز پزشکان بیمارستانی در جنوب شهر کیوکتو به دلیل نداشتن امکانات پزشکی لازم برای وضع حمل، یک زن مسلمان روهینگیایی را به بیمارستان دولتی اکیاب منتقل کردند؛ اما این زن تنها پس از گذشت چند ساعت با تزریق آمپولی نامعلوم در این بیمارستان جان داد.
مرگ بدون علت زنان مسلمان حامله روهینگیایی به طور چشمگیری در بیمارستان‌های دولتی میانمار افزایش یافته است.
با گذشت بیش از ۳ سال از شروع دور جدید پاک‌سازی نژادی-مذهبی در میانمار، بودایی‌ها در سایه حمایت دولت همچنان به قتل، غارت و تجاوز جنسی به مسلمانان روهینگیا ادامه می‌دهند؛ اما سازمان‌های بین‌المللی و خصوصا کشورهای اسلامی هنوز در سکوت به سر می‌برند. 
منبع: جبهه جهانی مستضعفین
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.