خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

روایت عجیب از پیکر مرحوم «حاج حسن دانش» در هنگامه غسل

به گزارش ادیان نیوز، پس از گذشت روزهای دلواپسی برای وضعیت نا معلوم «حاج حسن دانش» در سفر حج، دوستان و نزدیکان وی روزها را با خاطرات گذشته ای که با این قاری قرآنی داشتند سپری کردند تا اینکه پیکر بی جان و مطهر این قاری ممتاز یزدی که نفسش جهان اسلام را به وجد آورده بود به شهر بازگشت.
اما در لا به لای خاطرات و تعاریفی که از حاج حسن دانش در این روزها شد، روایت یکی از نزدیکان این مهاجر الی الله به نقل از استاد بزرگوار وی ، حجت الاسلام گندمی در خصوص پیکر آن مرحوم بسیار عجیب بود.
این دوست و همراه مرحوم حاج حسن دانش از زمان غسل این مرحوم توسط حجت الاسلام گندمی روایت کرد و گفت: من برای تغسیل و تکفین، بر پیکر مرحوم حسن دانش حاضر شدم، وضعیت دلخراش پیکر حاج حسن بی اراده همه را متاثرمی کرد.
تمام قسمتهای جسم این قاری بین المللی قرآن کریم کبود شده بود ؛ اما یک چیز غیر طبیعی ذهنم را عجیب در گیر کرد، همه ی پیکر حاج حسن دانش کبود بود جز حد زیر حنجره تا قفسه سینه وی، به گونه ای که این قسمت از پیکر حاج حسن ، بدون هیچ اثری از کبودی ، نورانیت خاصی داشت.
همین جا بود که متوجه شدم تنها من این موضوع عجیب را درک نکردم؛بلکه اطرافیان هم این اتفاق غیر طبیعی را معجزه قرآن کریم می دانستند…
منبع:  یزد رسا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.