خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

جدایی دین از سیاست خیانت به اسلام و پیامبر(ص) است

به گزارش ادیان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، در همایش سراسری شهدای مداح، در سالن همایش های جهاد کشاورزی، در خرم آباد با اشاره به این که مداحان در انجام رسالت تبلیغی خود باید تعلقات مادی و دنیوی را نادیده بگیرند، گفت: مداحان پرچم تبلیغ اهداف اهل بیت(ع) را بر دوش دارند و باید با تمام قوا این پرچم را برافراشته نگه دارند.
امام جمعه موقت تهران، ولایت مداری و عالم مداری را از شاخصه های مهم مداحان برشمرد و ابراز  داشت:مداحان باید قدرت تمیز حق از باطل را در جامعه نهادینه کنند و آموزه های دینی را نشر و گسترش دهند.
وی با اشاره به این که امام حسین(ع) برای پیروزی حق بر باطل خون خود و اصحابش را فدا کرد، افزود: متاسفانه امروز اسلام در معرض دو خطر سکولاریسم و خشونت آمریکایی و لندنی قرار دارد و باید جامعه را از اهداف شوم دشمنان آگاه کنیم.
مشاور عالی رئیس قوه قضائیه با بیان این که وهابیت و تشییع لندنی اعتقاد به جدایی دین از سیاست دارند، خاطر نشان کرد: این اعتقاد خیانت به دین مبین اسلام و سنت حضرت رسول(ص) است و با اندکی تأمل در زندگانی پیامبر اسلام(ص) و حضرت علی(ع) وحدت دین و سیاست را توأم با هم درک خواهیم کرد.
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در ادامه با اشاره به این که امروز آمریکای خونخوار حامی ال سعود است، یادآور شد: در فاجعه  منا هزاران حاجی مسلمان گرفتار نقشه های شوم استعمار و دولت آل سعود شدند و در امن ترین سرزمین الهی جان خود از دست دادند.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به این که امروز آل سعود با حمایت آمریکا بزرگترین جنایات را در حق مردم مظلوم یمن روا می دارد، گفت:تمام این حملات وحشیانه در جهت کمرنگ کردن دین اسلام طراحی شده است.
وی در پایان خطاب به جوانان و مسئولین هیئات مذهبی گفت: جوانان و خادمان اهل بیت(ع) باید به دور از هر گونه حسادت و با رعایت موازین اخلاقی، پرچمدار شعائر اسلامی باشند و عزاداری های خود با اخلاص، معرفت، بصیرت و اخلاق مداری انجام دهند.
منبع: حوزه نیوز
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.