خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

۳ صهیونیست در قدس اشغالی به هلاکت رسیدند

به گزارش ادیان نیوز، شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اذعان به کشته شدن این ۳ نفر تأکید کرد که بیش از ۳۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند که حال ۶ نفر از زخمی ها وخیم است.
 
 این صهیونیست در ۴ عملیات در قدس و تل آویو کشته و یا زخمی شدند، و نیروهای شهادت طلب به نام “فادی علیان” و “بلال غانم” به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهید شدند.
 
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز امروز اعلام کرد که ۲ صهیونیست با تصادف عمدی و تیراندازی داخل یک اتوبوس در قدس کشته، و حداقل ۱۷ تن دیگر زخمی شدند.
 
سایت های خبری صهیونیستی اعلام می کنند که یک فلسطینی با خودرو تعدادی از ساکنین شهرک صهیونیست نشین ” ملاخی ” را در غرب قدس زیرگرفت .
 
سایت صهیوینستی والا اعلام کرد : دو فلسطینی که داخل یک اتوبوس در قدس با چاقو و سلاح کمری به سوی اسرائیلی ها حمله کردند ، ۲۲ و ۲۴ ساله هستند .
 
برخی رسانه های صهیونیستی نیز اعلام کردند که ۲ صهیوینست هم در منطقه رعنانا در شمال شرق تل آویو با سلاح سرد زخمی شدند؛ مدتی پیش نیز در همین منطقه یک مورد حمله با سلاح سرد گزارش شده بود .
 
روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز در واکنش به حملات متقابل صهیونیست ها و فلسطینی ها به همدیگر نوشت : ” روز وحشت در اسرائیل … ۴ مورد حمله فلسطینی ها به اسرائیلی ها در ۲ ساعت.”
منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.