خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

وحشت نظامیان صهیونیست از خط‌کش شکسته! / عکس

به گزارش ادیان نیوز، نظامیان رژیم صهیونیستی از ترسِ خط‌کشِ شکسته یک دانش آموزِ فلسطینی در کیفش، او را بازداشت کردند.منابع فلسطینی در قدس خبر دادند نظامیان رژیم صهیونیستی، یک نوجوان ۱۵ ساله فلسطینی از اهالی منطقه سلوان واقع در جنوب مسجد الاقصی را ، بازداشت کردند.
به گفتۀ این منابع، این نوجوان، تنها به این خاطر بازداشت شد که در حال راه رفتنِ به سمت مدرسه، پشت سر چند پلیس صهیونیست قرار گرفته بود و با توجه به “فلسطینی هراسیِ” حاکم بر زندگیِ این روزهایِ صهیونیست ها، آن ها او را بازداشت کرده به بازرسی کیفش پرداختند. در کیفِ این دانش آموزِ فلسطینی خط کشی شکسته پیدا شد که به سبب شکستگی، سرِ آن کمی تیز شده بود.
 
از سوی دیگر، پلیس رژیم صهیونیستی به منظور توجیه این اقدام مضحک مدعی شد که این نوجوان، شماری از نیروهای پلیس را در منطقه قدیمی قدس تعقیب می کرد و وقتی که او را بازرسی کردند خط کشیِ چوبی در کیفِ او دیدند که شبیه خنجر تراشیده شده بود.
 
پلیس رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این کودک فلسطینی، برای تحقیقاتِ بیشتر به مرکزِ پلیس القشله در باب الخلیل در قدس اشغالی منتقل شده است.

منبع: العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.