خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پیروی از فرهنگ غرب، چیزی جز ابتذال و فساد به دنبال ندارد

ادیان نیوز: آیت الله محسن فقیهی اظهار داشت: ما اگر خدای ناکرده نسبت به فرهنگ اسلام بی توجه باشیم و جلوی نفوذ فرهنگ غربی به کشور را نگیریم با آسیب ها و مخاطراتی روبرو می شویم که قطعاً جبران آن ها بسیار سخت و دشوار خواهد بود.
وی با تاکید بر لزوم توجه به دغدغه ها و هشدارهای رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید درباره توطئه های شوم دشمن به خصوص در عرصه های فرهنگی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری باید نفوذ فرهنگی دشمن و دامنه و تاثیرات آن را جدی گرفت و برای مقابله با آن برنامه ریزی نمود.
این استاد حوزه علمیه قم همچنین لازمه هدایت جامعه به سمت فضایل اخلاقی و سعادت حقیقی را پیروی از فرهنگ و مکتب اهل بیت(ع) عنوان کرد و افزود: مادامی که ما در مسیر قرآن و عترت باشیم و نسبت به توطئه های دشمن با هوشیاری و آگاهی رفتار کنیم ، موفق و سربلند خواهیم بود.
وی اضافه کرد: هدف اصلی غربی ها از فشارها و تحریم ها علیه ایران اسلامی این است که ما دست از فرهنگ دینی و نظام اسلامی برداریم تا بعد راحت بتوانند به اهداف و خواسته های از پیش طراحی شده خود دست یابند.
منبع: حوزه
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.