خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

افزایش حملات صهیونیست‌ها به روزنامه‌نگاران

به گزارش ادیان نیوز، خبرگزاری فلسطین (وفا) در گزارش ماهانه خود درخصوص تجاوزات صهیونیست‌ها به حقوق روزنامه نگاران اعلام کرد: نیروهای اشغالگر صهیونیست همچنان به تعقیب و هدف قرار دادن روزنامه نگاران با گلوله جنگی، گاز اشک آور، ضرب و شتم و بازداشت مستقیم ادامه می دهند.
در این گزارش آمده است: نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیست در چارچوب سیاست های برنامه ریزی شده برای مصادره حقایق، بستن دهان‌ها، سرکوب آزادی، سرپوش گذاشتن بر جنایات خود علیه شهروندان بی‌گناه و جلوگیری از رساندن پیام روزنامه نگاران به افکار عمومی جهان، به بازداشت و تحویل آنها به دادگاه ادامه می دهند.
در ادامه این مطلب آمده است: نیروهای اشغالگر صهیونیست ماه گذشته(نوامبر) بازداشت های خود را علیه روزنامه نگاران و نهادهای رسانه ای در سرزمین‌های اشغالی افزایش دادند.این گزارش تاکید کرده است: نهادهای حقوقی، اتحادیه های روزنامه نگاران عرب و بین المللی باید برای توقف جنایات صهیونیست ها و حمایت از روزنامه نگاران فلسطینی و مقابله با جنایات و تجاوزات روزانه صهیونیست ها در حق روزنامه نگاران، کمپین های بین المللی به راه اندازند.
بر این اساس، شمار روزنامه نگاران مجروح بر اثر شلیک گلوله های پلاستیکی،گاز اشک آور و ضرب و شتم در ماه گذشته به ۲۱ نفر رسیده است.این منبع در پایان نوشت: شمار روزنامه نگارانی که بازداشت شده اند و کارت خبرنگاری آنها ضبط شده است به ۱۱ نفر می رسد. همچنین ۱۷ مورد تجاوز در حق نهادها و تجهیزات رسانه ای در سرزمین‌های اشغالی صورت گرفته است.
منبع: خبرگزاری تقریب
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.