خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

جدیت مبارزه با داعش باید حفظ شود

به گزارش ادیان نیوز، حضرت آیت الله موسوی اردبیلی پیش از ظهر امروز، در دیدار با شیخ اکرم الکعبی دبیرکل مقاومت اسلامی نجبای عراق گفتند: امید در سرعت پیروزی ها در عراق و سوریه چیزی است که خواسته همه علما و مسلمانان است.
ایشان افزودند: پیروزی و توفیقات رزمندگان اسلام در سوریه و عراق باعث خرسندی است و خوشبختانه با جوانان برومندی که با نیات خیر خود در این جهت حضور یافته اند، با سرعت به پیروزی های خود ادامه می دهند که باعث خرسندی است.
این مرجع تقلید بیان کردند: علما و مراجع در قم برای شما دعا می کنند و از اینکه این پیروزی ها را در آزادسازی ممالک اسلامی مشاهده می کنیم بسیار خرسند می شویم.
معظم له اظهارکردند: این پیروزی های دلگرم کننده باعث خرسندی است و امیدواریم که این پیروزی ها توسعه یابد؛ این تلاش ها و توطئه های دشمنان برای تسلط بر کشورهای اسلامی باعث تاثر است.
حضرت آیت الله موسوی اردبیلی گفتند: این مساله باید باعث شود که جنگ با این گروه ها فرسایشی نشود و این جدیت در مبارزه با داعش باید حفظ شود.
منبع: حوزه
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.