خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

گزارش CNN از رشد اسلام در جهان

به گزارش ادیان نیوز، سایت خبری CNN وابسته به گروه رسانه‌ای تایم وارنر (در ایالات متحده امریکا)، در خبر مربوط به ۴ آوریل ۲۰۱۵ آماری را منتشر کرد که نشان می‌دهد اسلام سریعترین دین در حال رشد در جهان است. در این خبر آمده است:
Islam, the world”s fastest-growing faith, will leap from 1.‎۶ billion to 2.‎۷۶ billion by 2050, according to the Pew study
همچنین در این خبر، نموداری از ادیان در حال رشد، نشان داده است که اسلام، بیشترین شتاب رشد را در میان ادیان و مکاتب بزرگ جهان دارد. چنان که تا ۴۰ سال آینده جمعیت مسلمانان جهان به بیش از ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون نفر خواهد رسید. و با ادامه همین روند، در سالیانی نزدیک، بزرگترین دین جهان خواهد شد.
   
این رسانه‌ای امریکایی در حالی این خبر را منتشر می‌کند، که دولت امریکا با تمام قوا سیاستِ اسلام‌ستیزی را در پیش گرفته است. لیکن می‌بینیم که سیاست‌های استکباری دولت امریکا در جهان، نتیجه‌ای عکس داده و رسانه‌های امریکایی گویای رشد و گسترش اسلام در جهان هستند.
منبع: ادیان نت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.