خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دومین دوره آموزش کوتاه مدت شیعه شناسی ویژه غیرایرانیان

به گزارش ادیان نیوز، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی دانشگاه ادیان، مهدی صالحی مدیر ارتباطات و بین‌الملل دانشگاه ادیان و مذاهب ضمن اعلام این خبر گفت: ‌این دوره برای دومین بار به همت مدیریت ارتباطات و بین‌الملل دانشگاه و با شرکت دوازده استاد دانشگاه و دانشجوی دوره دکتری از اقصی نقاط جهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: از کشورهای ایتالیا، آمریکا، کاندا،‌ آلمان،‌ عراق، مصر، و ترکیه هر کدام یک نفر،‌ از انگلستان دو نفر و سه نفر از سه کشور آفریقای در این دوره کوتاه‌مدت شرکت خواهند کرد.

صالحی در توضیح برنامه‌های این دوره کوتاه مدت گفت: کلاس‌ها در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود و برنامه‌های ویژه‌ای هم‌چون بازدید از مراکز علمی شهر قم و دیدار با برخی شخصیت‌های دینی، و بازدید از شهرهای اصفهان و تهران برای شرکت کنندگان در این دوره تدارک دیده شده است.

مدیر ارتباطات و بین‌الملل دانشگاه ادیان و مذاهب با اشاره به ترکیب استادان این دوره گفت: استادان این دوره از اعضای هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب و برخی نیز از استادان سایر مراکز علمی خواهند بود و استادان این دوره کوتاه مدت به زبان انگلیسی به ارائه مطلب خواهند پرداخت.

در پایان گفت: پیدایش،‌ تطور و انشعابات شیعه، شیعه و توحید و نجات‌شناسی از جمله موضوعاتی است که در این دوره تدریس خواهد شد.

دومین دوره آموزش کوتاه‌مدت شیعه‌شناسی از سه‌شنبه یازدهم اسفندماه ۱۳۹۴ در محل دانشگاه ادیان و مذاهب آغاز خواهد شد.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.